winterjas....

Discussion in 'Zwangerschap' started by setje, Sep 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik was vanmorgen eens lekker in mn kledingkast aan het rommelen, en trok daarbij voor de gein even mn winterjas aan..... :-k

Je raad het al, die past niet meer!! Maar bij een nieuwe winterjas heb ik eigenlijk helemaal niet stilgestaan! Dat gaat natuurlijk nooit passen! Helemaal omdat ik in december ben uitgerekend en dan waarschijnlijk een aardige toeter zal hebben!

Hoe gaan jullie dit oplossen? Toch maar een nieuwe jas kopen in een mega maat ofzo? :)

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Hmm ook nog niet echt over nagedacht.. Maar áls ik dan een andere winterjas haal, word t n goedkopie hoor! Vind t anders zonde van t geld!

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik jat de jas van mijn hubbie :D Hij draagt eigenlijk nooit een jas. Hij heeft er wel eentje. Nu heeft hij van zijn voormalig werkgever bij zijn afscheid een leuke knal rode jas gekregen en die heb ik geconfisceerd, hehehe.

4. Lina

Lina Fanatiek lid

Aug 23, 2005
    1,089
    0
    0
    Ik heb het voordeel dat ik vorige winter nog 15 kg méér woog dan dat ik was vóór mijn zwangerschap. Ik dénk dat ik mijn jas nog wel aankan.
    En anders: leuke dikke sjaal kopen/maken die lang valt misschien?
    Of wat denk je van een poncho te maken? Daar heb ik er nog 2 van liggen van vorig jaar.

5. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Leuke Poncho's heb ik zat gezien, van die gehaakte dingen... zat ik ook al over na te denken ja. Maar volgens mij is dat toch niet zo lekker warm als een jas....

De jas van mn mannetje inpikken is ook wel een goed idee.... zijn buik is toch bijna net zo groot als die van mij hahahaha Alleen is het bij hem een bierbuikje :D :D

6. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Ik leen de jas van m'n moeder. Die heeft ze vorig jaar op mijn aanraden gekocht omdat ik em zo leuk vond. Nu wil ik em dus graag lenen. Vind het nml ook zonde om een nieuwe te kopen voor die 2 a 3 maanden.

7. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

May 24, 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Heey ik heb een ponsjo (ofzo) laten breien door de moeder van mijn vriendin, als ik daar een dikke trui onder trek kan ik hem gewoon aan hebben van de winter, want mijn leren jas past ook al niet meer dicht dus heb ik dat maar gedaan, ik vond het ook jammer om veel geld voor een jas uit te geven wat je maar 1 winter aan hebt!
    Misschien een idee?

8. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb ook een poncho. Met een dikke trui eronder (als die niet mooi meer zit maakt niet uit want dat zie je niet onder de poncho) zit ie best warm.

Pim

9. sim

sim Niet meer actief

waar hebben jullie die poncho vandaan? ik zoek er nl ook eentje die dan wel over een dikke wintertrui gaat, heb er wel eentje maar dat is bij nader inzien net een sjaal, daar overleef ik de winter niet mee :(

10. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik denk dat je voor een dikke poncho nog even wachten moet. maar ze hebben ze binnen kort mischien ook wel op de markt?
    ik zit ook met hetzelfde probleem. ik heb een leuke positie spijkerjas van de buuv. maar die word wat koud denk ik. terwijl ik waarschijnlijk toch veelmet de auto zal doen. dus mischien dat ik daar overheen een poncho of dik gebreide sjaal ga doen.
    denk niet dat ik nog wat nieuws ga kopen voor die korte tijd.

11. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik heb hele leuke poncho's gezien bij de V&D en de Bijenkorf... maar ik heb alleen niet gekeken naar de prijzen...

12. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Marktplaats staat er vol mee en ik heb ze ook al weer bij V&D gezien.

Pim

13. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    Ik zit met het zelfde probleem, maar ik denk dat ik gewoon deze winterjas hou, met zo'n mega sjaal erbij, die hangt dan over mijn buik. Verder zit ik ook vaker in de auto dan dat ik buiten loop, hoewel ik zo'n poncho ook wel een goed idee vind!

14. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Ik heb een oude jas van mijn moeder geleend. Zij is langer dan ik en het past makkelijk.

15. Robyn

Robyn Bekend lid

May 23, 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ja ik ga ook maar even een jas van mijn hubbie lenen. Mijn jassen gaan ook niet meer dicht. Maar ik moet wel iets warms hebben want ik fiets elke ochtend naar het station.

16. sim

sim Niet meer actief

ook die wat langer en dikker zijn?

ga deze week ff een tripje naar de v&d maken... enne straks ff kijken op marktplaats... dank je pim!

17. Mees

Mees Actief lid

Aug 15, 2006
    297
    0
    0
    Hoi,
    En wat dacht je van een tweede hands jas, of lenen bij een vriendin/
    zus/moeder?

groetjes Jess

18. elanor

elanor Lid

Nov 21, 2005
    72
    0
    0
    Groningen
    Ik denk dat ik het zo ook maar ga oplossen. Of anders ga ik nog even op de markt kijken voor zo'n gevoerde trui. Die zijn meestal ool nog wel betaalbaar. Als het echt niet lukt kan ik altijd nog uitkijken naar een goedkopie winterjas.

19. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hmm een winterjas., nog neij over nagedacht! :S
    haha eigenlijk best stom haha.. met alles hou ik wel rekening mee, trui, broek, jurk, vest maar de jas ben ik straal vergete :S

20. Selmama

Selmama Fanatiek lid

Oct 20, 2005
    1,766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een dikke sjaal voor het open gedeelte laten hangen.
    Ook trok ik een lekker warme fleecetrui aan over mijn kleren en onder mijn jas als ik naar buiten ging.

Share This Page