hallo allemaal... sinds vannacht voelde ik een soort klopping in me buik aan de zijkant. en vandaag voelde ik het ook een paar keer... weet iemand wat dat is? en weet iemand iets voor de misselijkheid? Veel Liefs Lieverdjuh...
Ik heb geen idee wat de klopping is. Een tip voor de misselijkheid is om regelmatig kleine beetjes eten. Ook is het verstandig voordat je opstaat en uit bed gaat, iets lichts te eten.
Geen idee wat die kloppingen zijn. tegen de misselijkheid helpt volgens mij niet zoveel, je kan wel zorgen dat je licht verteerbare dingen eet en in kleine beetjes dan heb je er misschien iets minder last van. Bij mij heeft in het begin munt thee wel iets geholpen, maar de een raad het aan en de andere raad het juist af in de zwangerschap. Vraag misschien ff aan je verloskundige wat kan helpen .
ik las vandaag nog dat gember wonderen kan doen bij misselijkheid. op een stukje verse gember kauwen, of een gemberkoekje.. en kleine hoeveelheden eten.
hmm geen idee. maar ik eet nu tegen de misselijkheid. pepermuntjes.! dat helpt bij mij heel geod,. gewoon na elke maaltijd even zo'n pepermuntkussentje
ER loopt een ader aan de zijkant van je buik die je heel goed gaat voelen als je zwanger bent, zou dat het kunnen zijn, of bedoel je iets anders?? Tegen de misselijkheid helpt bij ook regelmatig kleine beetjes eten verdeeld over de dag. Suc6!
Ja nu je het zegt Die kleine van mij ligt erop met haar hoofd. En ik al een paar keer gekeken want kon maar niet begrijpen wat er klopt in je buik..
ja het zijn kloppingen die voelen als een soort stroming en het tikt aan de zijkant. misshien wel wat je zegt die ader... Liefs Lieverdjuh...