Mom in balance in de winter

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Poesta, 25 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Ik wil me graag op gaan geven voor Mom in Balance, maar twijfel nog een beetje aangezien ik echt een winterzwangerschap heb (april uitgerekend). Zijn er hier dames die ervaring hebben met Mom in Balance in de herfst/winter? Ik zie vooral op tegen gladheid en dat soort dingen, bang onderuit ga...:)

2. Yormcr

Yormcr Lid

6 apr 2015
    6
    0
    1
    Hi, ik heb MIB niet in de winterperiode gedaan (wel in de regen in het park) maar mijn ervaring is dat de trainers heel goed weten in te schatten wat een veilige plek is om te trainen.. Ik kan me voorstellen dat ze in de winter wellicht een overkapping zoeken, net als bv. buiten-bootcampers. Wij deden stilstaande oefeningen op het gras en hardlopen enzo op (natte) verharde wegen. Het was altijd goed te doen! Ik kan me overigens niet voorstellen dat ze je laten rennen bij ijzel :D

3. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Oh ja, die trainers hebben ook nog gezond verstand... ;)

4. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    781
    198
    43
    Ja, bij mijn vorige zwangerschap vanaf januari meegedaan. Toen weinig last gehad van sneeuw of ijzel, maar als t glad was werden oefeningen er op aangepast. Ook sportten wij in een park, waar altijd wel wat bomen zijn voor de beschutting. Dacht van tevoren dat ik regen heel vervelend zou vinden, maar ik vond het heel lekker om buiten te sporten en erna spring je gewoon onder de douche 😊.
    Ik ben zelf helemaal fan, nu met mijn tweede zwangerschap weer bezig met MIB.

Deel Deze Pagina