hoi verloskundige ik heb al een tijdje het gevoel dat ik nog wel is zwanger kan zijn van een tweeling het begon al met de test een week voor me nod positief getest nu ook extrem moe trap op lopen is al vermoeiend erg miselijk en weinig weerstand wat ik niet erken bij me andere 2 zwangerschapen ik ben nu ook 8 weken maar ik moet al zwangerschaps broeken aan want de normale broeken zitten te kramp dus niet meer fijn mijn man zijn vader is ook van een tweeling en mijn neefje is ook 1 van een tweeling maar helaas 1 niet het overleeft heeft wat denkt u als u zo de kwaaltjes hoort en vooral die vroege positieve test heb ik kans daar op graag hoor ik van u groeten patricia
Hoihoi, Doordat het niet je eerste zwangerschap is groeit je buik vaak al wat harder. Dit neemt niet weg dat het absoluut een tweeling zou kunnen zijn (of meer) Maar je zult het echt even af moeten wachten tot de echo!! Spannend hoor!! Imke
dankje voor je antwoord ik heb maandag de echo dus ik ben benieuwd iedereen zegt al van wow wat heb jij een buik dus ben behoorlijk zenuwachtig