Hallo Ja alweer ik, maar moet deze vragen toch echt kwijt ik heb regelmatig last van harde buik zomaar uit het niets Mijn moeder heeft op tv ook zoiets gezien een kindje die te vroeg kwam en iets aan het hardje had en dus het niet overleefde dus ben nu echt bang die moeder an het indje had het zelfde ook last van harde buik heeft iemand dit ook ? laat het me alsjeblief weten alles is welkom maak me echt ongerust
Harde buiken zijn heel normaal. Zo lang ze niet met regelmaat komen en geen pijn doen is er niks aan de hand. Ik heb ze al vanaf week 12, en word elke keer inwendig gecontroleerd, maar het heeft nog niks veroorzaakt. Een hartafwijking heeft niks te maken met harde buiken. groetjes
Ik heb ook vaak last van harde buiken. Maar dat gaat soms gepaard met buikkrampen. Mijn vriend en moeder zeggen dat als harde buiken pijn doen het geen kwaad kan.
harde buiken die pijn doen kunnen geen kwaad? Of begrijp ik nou iets verkeerd? Daar heb ik nog nooit van gehoord! Ik kreeg harde buiken door een blaasontsteking rond de 21e week.
Nja ik weet het niet. Mijn moeder, vriend & verloskundige zeggen dat buikkrampen geen kwaad kunnen. maar zal het de 28e eens aan mijn verloskundige vragen.
buikkrampen bedoel je. Dat is volgens mij niet helemaal hetzelfde als een harde buik; maar nu begrijp ik je. En buikkrampen kunnen gewoon te maken hebben met de groei van je baarmoeder
Ik heb ook af en toe harde buiken. Vooral snachts eigenlijk, daar word ik dan nogal eens van wakker. Dat is verder niks raars. Zie het maar als een training van je lichaam om je voor te bereiden op de bevalling.
Ik zou de eerste de beste keer dat je naar de verloskundige gaat, haar voorleggen dat je veel last hebt van harde buiken. Zij is de expert, en kan door de goede vragen te stellen, uitvinden wat er aan de hand is. (Bij mij betekenden de vele harde buiken dat ik een versnelling terug moest doen; ik werkte te hard.)