Heb gister te horen gekregen dat ik zwanger ben en ik had dus een koperspiraal. Leek gister wel een film waar ik in was beland... Was al 5 dagen overtijd en begon me toch wel enigzins benauwd te voelen, het zal toch niet..dacht ik.. Dus gister met urine naar ha en die melde dat het toch echt positief is.. Gepraat met mijn ha van hoe en wat en nu, moest wel dezelfde dag naar het ziekenhuis, want er waren zeker complicaties door die spiraal. Uiteindelijk bleek de spiraal helemaal onderin te zitten en het vruchtje dus helemaal bovenin, dus dat was wel weer positief..dus hadden ze besloten om het spiraaltje te verwijderen. Ik moet met 7 weken weer terug komen om te kijken of het nog goed gaat en ze niets hebben beschadigt. Dit zal ons derde kindje worden en we waren er nog niet helemaal uit of we nog een kindje wilde krijgen, maar ik zie het dan maar zo dat de keus nu wel is gemaakt voor ons.. Wie is er ook zwanger geraakt terwijl je een spiraaltje had? En hoe is dit verder gegaan? Ze zeggen dat de kans op een miskraam wat groter is!
Een vriendin van mij heeft ook een kleine met een spiraaltje gekregen. Kindje is kerngezond op de wereld gekomen... Sux6 met wachten...
Ikkuh niet. Maar mijn vriendin wel. Twee keer. Allebei de keren is de zwangerschap geëindigd in een miskraam. Succes!
Jeetje zeg, daar zit je ook niet echt op te wachten zeg.....alleen die onzekerheid al nu. Heel veel succes *geen verhalen voor je, wilde wel even reageren* Elmo
Ja was echt schrikken ja, vannacht ook niet echt geslapen... Moet het ook nog steeds een beetje laten inwerken.. Spannende tijd nu..
Ik kan dus niet tegen al die hormonen en toen hadden ze gezegd wrom neem je geen koperspiraal dan, ik denk nou ja dat is mischien de oplossing, geen hormonen in mijn lijf, maar wel zwanger nu!
Mmmm...toch straks maar voor een alternatief kijken dan....denk ik. En een hele lichte pil dan? Ach...je zal het vast allemaal al geprobeerd en overwogen hebben. Sexverbod, meer blijft er niet over
Van harte toch met je zwangerschap. Jou kindje lijkt op mij... Mijn moeder had ook een spiraaltje... zelfde verhaal als wat jij schrijft. Ik was ook de 3de van het stel.. ben 26 en kern gezond hoor. Terwijl het verhaal helemaal het zelfde is. Vriendin van me ook door spriraal heel en heeft een kern gezonden zoon
@elmo: yep alles geprobeerd, blijft idd alleen GEEN SEX over... Maar nu gaat er denk ik we een knoop in hoor, want een derde is echt de limiet! @weethetwel: stelt me wel beetje gerust, bedankt..ik moet me ook proberen nu niet druk te maken en af te wachten tot mijn volgende echo..
Mijn moeder is na mij ook zwanger geworden terwijl ze een spiraaltje had (dat had de 4e geweest) , maar bij haar ging het mis toen ze het spiraaltje verwijderd hebben. Maar een spannende tijd dus nu! sterkte, ook met het wennen aan de zwangerschap!
@elmo: mijn man is heel blij, hij vind het echt leuk... De keuze lag echt aan mij of er een derde zou komen, ben zo bang dat ik het niet aan kan, maar ja de keus is dus nu gemaakt.. @Athina: daar was ik dus ook erg bang voor, maar gelukkig lag het vruchtje helemaal bovenin en de spiraal onderin...
een kindje bij mijn dochter op de peuterspeelzaal daar was het ook zo bij gebeurd. ze kwamen er zelfs nog later achter. het spiraaltje zat zelfs iets in haar hoofdje. maar het is wel allemaal goedgekomen sterkte!
jeetje ik krijg dinsdag een koper spiraaltje. En is de bedoeling om niet meer zwanger te worden. Schrik hier wel van Want na 2 miskramen en een vroeg geboorte zitten we niet nu niet op een 2de te wachten.
Mmm gisteren bruinbloed verlies verloren. Ik dacht word ik nu al ongesteld 1 week eerder. Maar sinds vandaag niks meer verloren, zal toch niet Please laat me gewoon ongesteld worden