pijn in rug en met ademen na braken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door nenny, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    ik heb gister nogal een heftige dag achter de rug gehad waarin ik echt heel veel heb gespuugd. omdat ik niks binnen kreeg was dit alleen maar gal. naar de HA geweest en die gaf me een liter vocht via infuus.

nu dag later heb ik zo'n ontzettende pijn in mn rug en naarmate de dag verstrijkt ik er meer en meer last van krijg en ook met ademen doet dit onwijs veel pijn, niet alleen in mn rug maar ook mn longen.
    is dit normaal, spierpijn of moet ik toch maar mn ha bellen?

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    ik zou toch even bellen hoor! better safe than sorry..

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Het kunnen je nieten zijn, wat kan wijzen op uitdroging. Ik zou je urine laten nakijken op ketonen!

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Nieten=nieren...

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Bellen dus!!! Laat je nog even horen hoe het is gegaan? Bel de HAP maar gerust hoor dit is niet goed lijkt mij.

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Beter natuurlijk om dingen uit te sluiten, maar denk het gewoon flinke spierpijn is.. Je zet behoorlijk wat kracht tijdens het spugen en als je dat gisteren flink gedaan hebt is het niet heel gek dat je spierpijn kriigt.

Maar als je het niet vertrouwd het even voorleggen aan je HA

7. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    bedankt voor jullie reacties.
    de huisarts dacht dat het kwam doordat ik mischien te snel ademde dus moest het aankijken met ademhalings oefeningen. ik denk toch dat het spierpijn is geweest want vandaag heb ik alleen nog een beetje last van mn slokdarm en rugpijn is al stuk minder.

de ketonen kan kloppen die had ik namelijk eergisteren in mn urine vandaar dat ik vocht kreeg, maar omdat ik goed plaste maakte de HA zich daar gister geen zorgen over.

ik moet morgen terug met urine en dan gaan ze kijken hoe het dan met mn urine is omdat e ook wat eiwitten had gevonden.

8. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik dacht gelijk aan spieren.
    Heb zelf weken (tot de 22e week, vanaf toen medicatie) dagelijks overgegeven. Ik loop hiervoor nu bij de fysio, want ondanks dat het overgeven weg is bleef ik last houden van schouders en nek. Deze bleken helemaal vast te zitten.

Als je overgeeft verkrampen je spieren, waardoor je dus meer problemen kunt krijgen.
    Als het blijft kan je even langs de fysio...

Deel Deze Pagina