zwanger en borstvoeding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mevrouw Pinguin, 12 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Tot wanneer kon jij blijvenvoeden? Wanneer liep het terug?

Ik merk aan het slikken enm de drinktechniek geen verandering Tot dusver, maar ze valt er wel wat moeilijker bij in slaap dan voorheen. Ik weet dus niet of het nog voldoende is of dat ze Door het 17 mnd sprongetje zo lastig in slaapt

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hij tot 20 weken zwangerschap gevoed. En toen ben ik gestopt op de dag dat mijn zoon 2.5 jaar was. Omdat ik het wel mooi geweest vond en het lichamelijk wel zwaar vond. En zwanger en bv en gebroken nachten en werk. Maar aan mijn zoon heb ik nooit wat gemerkt..

3. Subois

Subois Lid

14 okt 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier veel verschil tussen hoe lang de kids doordronken tijdens de zwangerschap. Mijn oudste hield het rond de 6 weken voor gezien, nummer 2 tot een week of 8 en de derde tot ongeveer 18 weken. Oudste kreeg 1,5 jaar bv, nummers 2&3 ruim 2 jaar, 2 jongsten nog aan de borst. Overigens liep de bv altijd wel snel terug. Droogdrinken viel me altijd wel op: veel loslaten en de drinktechniek leek ineens zoek. Maar volgens mij kan het behoorlijk verschillen tussen moeders en kinderen.

4. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ik ben nu zes weken zwanger en dochter van twee drinkt nog twee keer per dag bij mij. Ik ben ook benieuwd hoe lang dat nog duurt. Ze is nog erg gehecht aan haar slokje melk, maar ik waarschuw haar alvast dat de melk bijna op is.
    Ik vind het voeden wel wat pijnlijk, mijn tepels zijn gevoelig. Gelukkig drinkt ze meestal erg kort ;). Is dat herkenbaar?

Deel Deze Pagina