Als beeb schopt voelt het alsof hij geëlektrocuteerd word...

Discussion in 'Zwangerschap' started by puzzcat24, Aug 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wat houd dit in?
    Hij doet dit vaak namelijk
    En door mijn hoofd schiet dan epileptie...
    Ik heb al iemand gevraagt en die zegt dat haar kindje dat 1x deed en dat ze niks heeft neurologisch
    Nu begint mijn hoofd weer te malen want hij doet dit erg vaak...

Wie weet wat dit is?

(11 aug moet ik weer voor een echo ga het dan ook vragen maar misschien kan iemand me al geruststellen?)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dat getril bedoel je? ik voel het ook regelmatig maar weet niet of het vreemd is. nooit bij stilgestaan eigenlijk.

3. Linda1979

Linda1979 Actief lid

Jan 26, 2009
    320
    0
    0
    Mijn kindje doet dat ook. Als je tenminste dat heel snelle getril bedoelt, alsof het op een trommel aan het roffelen is. Ik bedoel dus niet de hik he, dat is veel zachter en minder snel.

Ook ik heb er niet bij stil gestaan. Vond het wel grappig.

4. Marieke1983

ja dat heel snelle getril idd, dat is heel anders dan de hik.
    zal morgen weleens aan de vlos vragen.

5. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Ff snel een vraagje tussendoor, hoe voelen jullie dat hij/zij de hik heeft dan? Ik voel haar al vanaf 17 wkn maar heb nog nooit gedacht o dit zal de hik wel eens kunnen zijn.

6. puzzcat24

Ja ik bedoel dat snelle getril
    Zoals een mobiele telefoon die af gaat in je buik
    Bedankt dat het even gaat vragen aan je vk marieke1983

Vind het zon apart gevoel

7. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Sverre deed dat ook heel veel, dat trillen. Vroeg me ook af wat het was. Geen idee, maar hij is compleet gezond! :) :)

Hikken: dat voel je als een heel regelmatig 'schoppen', tenminste hier. Klop, klop, klop, klop.. Ik dacht eerst dat het schopjes waren maar het blijkt dus de hik te zijn. Je kunt 't soms ook zien aan je buik, net of je een hartslag aan de buitenkant ziet, alleen iets minder snel.

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh wat ik trouwens wel bij Sverre zag toen hij geboren was, was dat hij met zijn onderkaakje zo trilde. Tijdens/vlak na het drinken of zuigen. Toen ik dat zag vond ik het lijken op het gevoel wat ik in mijn buik had. Idd een mobiele telefoon die trilt! :D

9. Linda1979

Linda1979 Actief lid

Jan 26, 2009
    320
    0
    0
    Ben nu ook wel benieuwd ja, wat dat precies is! Ik blijf het topic wel volgen.

En de hik dat voel je door een heel regelmatig zacht 'geschop', 'geklop'. Ik zie dan wel mijn buik bewegen trouwens. Het zijn dus heel regelmatig terugkerende schopjes. Denk maar aan je eigen hik, zoiets is het natuurlijk ook, alleen dan iets sneller. Je kunt het echt goed voelen. Mijn kindje heeft het zeker dagelijks, maar dat hoeft volgens mij niet bij iedereen zo te zijn.

10. Ik heb dat trillen ook gehad, en ik dacht ook dat dat echt de hik niet kon zijn..
    Toevallig had ik 't een keer bij de vk, die voelde, en toen bleek dat het tóch de hik was ;)

Ik vond het voelen alsof er een mobieltje in mn buik zat :p

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb dat trillen ook soms, net alsof je zenuwtrekjes in je buik hebt.
    Als ik hier lees dat iedereen dat herkent, zal het vast niks ernstigs zijn meid ;)
    Ik had er in ieder geval niks achter gezocht, en dat is voor mij al heel wat haha, want ik ben overal bang voor na mijn 2 miskramen. Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!

12. puzzcat24

Pfftt dit scheelt heel wat dat jullie dit allemaal hebben ervaren!
    Even weer normaal ademen *Adem in adem uit*

Ben erg blij mee deze forum!

13. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Thanks voor de uitleg, ik denk dat ik dit indd. wel gevoelt heb alleen ik dacht altijd dat ze dan zachtjes en kort schopte :D ben nu ook ruim 31wkn dus kans was klein dat ze nog nooit heeft gehikt denk ik.

Ja fijn forum he, ben er ook super blij mee, je gaat toch niet constant je vk bellen voor alles en hier krijg je zo fijn snel een reactie :D

14. Linda1979

Linda1979 Actief lid

Jan 26, 2009
    320
    0
    0
    Da's apart!? Maar had jij dan ook dat wat ik eerder beschreef als de hik? Ik weet namelijk zeker dat die regelmatig terugkerende klopjes de hik is.
    Dat is toch een ander gevoel dan dat heel snelle geroffel/getril? Had jij het allebei dan?

15. puzzcat24

Dit is grappig!
    Net begon hij te hikken net toen ik eraan dacht door jullie berichtjes

*poef*...*poef*...*poef*
    Zo gaat het dan

Maar dat trillen
    *tring tring tring* "Ja hallo?"
    whahaha:D

16. Marieke1983

#16 Marieke1983, Aug 3, 2009
    Last edited by a moderator: Aug 3, 2009
    vind ik ook vaag, ik vind de hik toch anders voelen,. dat getril staat er los van.
    ik heb het hikken ook op de pretecho dvd staan, dat zijn echt die tikjes..

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Dat trillen van de onderlip, heb ik me laten vertellen dat dat een soort reflex is voor de borst te stimuleren om melk te maken/geven. Puur natuur dus :D

Ik zie mijn buik ook weleens enorm trillen en heb het er op het werk over gehad, de vrouwen herkennen het allemaal dus gek zal het niet zijn. Maar wat het dan wel is...?...geen idee.

18. Wupped

Wupped Bekend lid

Jan 21, 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    hihi dat getril echtherkenbaar. het doe tme altijd denken aan me katten
    als die erg diep in slaap zijn reageren ze sepastisch maar dat is puur dromen en aanspannen van de spieren. schijn ik zelf ook te doen in me slaap. gewoon erg bewust bezig met dromen.....

19. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

Nov 7, 2008
    688
    0
    0
    :D hahaha nu dat jullie het erover hebben.....ik heb dit ook wellis gehad. ik dacht al "nou ik weet niet wat ie daar binnen aan het doen is.....feest vieren ofzo......????????" vond het wel gek maar moest er zeker om lachen en heb best dom naar m'n buik zitten kijken :D:D maar ik ben blij het hier te lezen en als er zoveel het zelfde hebben gehad zal het er ongetwijfelt bij horen. dus niet druk maken! ;)

20. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal

Awe volgens mij heeft de mijne een keer gehikt. Ik herken dat wel :D

Share This Page