Hoi meiden, Ik ben op dit moment 33 weken zwanger en heb al begrepen dat je de kleine meestal wat minder goed gaat voelen in het laatste trimester. Maar toch zou ik graag willen weten of hier nog meer zwangeren zijn die in het laatste trimester zitten en soms onzeker worden. De ene dag is de kleine ontzettend druk en voel ik echt continu beweging en de andere keer (zoals vandaag) voel ik nauwelijks iets... Gisteren was hij dus weer erg druk en de drie dagen daarvoor heeeeel erg rustig. Vandaag dus ook weer erg rustig. Nu weet ik wel middels een groeiecho dat wij wrs een flinke jongen krijgen en mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Dit kan natuurlijk allemaal meespelen maar toch...ik word hier soms wel eens onzeker van! Zijn er hier nog meer mensen die deze onzekerheid herkennen? Liefs, Kitty.
Ik!!!!! Oohhhhhh wordt er soms ook zo onzeker van. De bewegingen worden minder en anders. Maar goed heb me laten vertellen dat ze nu 90% van de tijd slapen. Gelukkig heeft mijn meisje zeker een x of 3 per dag de hik, dat haalt dan wel een beetje onzekerheid weg.. Althans voor dat moment dan..
Ik voelde ons meisje de laatste dagen ook minder, zit nog niet in het laatste trimester maar herken de onzekerheid dus wel! Mijn verloskundige vertelde vandaag dat je je kindje vanaf de 30e week 8x op een dag moet voelen. Ze bewegen dan inderdaad minder omdat ze minder ruimte hebben en veel slapen vanwege de groeispurt.
Hier nog iemand die daar erg onzeker van wordt! Afgelopen dinsdag had ik hem de hele ochtend en middag nog niet gevoeld, dus maakte me al behoorlijk zorgen, dit natuurlijk gelijk tegen mijn man gezegd. De woorden waren nog net niet mijn mond uit of het circus was weer begonnen Zolang ik af en toe maar even een porretje voel dan vind ik het prima... en anders wiebel ik mn buik heen en weer, daar reageerd hij ook op. Maar ik merk inderdaad dat hij nu rustiger wordt, als voorheen. Ik voel hem wel draaien e.d. maar het is niet meer zo druk als voorheen.