pijn in schouder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emje, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. ik ben nu 5 en halve week zwanger en heb sinds gister avond pijn in mijn schouder. heeft iemand dit ook gehad? of heeft het geheel niks met de zwangerschap te maken?

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.806
    19.046
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik denk dat het niets met de zwangerschap te maken heeft. Misschien verkeerd gelegen of ongemerkt een verkeerde bewegin gemaakt? (Sneeuw staan ruimen ofzo? ;))

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.806
    19.046
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hoi Jen89. Ik wil je niet bang maken, maar ik las net een tekst over pijn in de schouder en buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Heb je nog meer klachten?

4. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Ik heb helaas weer een slijmbeursontsteking in mijn schouder nu ik zwanger ben. Ik loop er alweer een week of 11 mee, maar er kan nu niks tegen gedaan worden. Maar deze slijmbeursontsteking heb ik vaker gehad dus staat niet in verband met de zwangerschap.

5. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Lijkt me sterk dat die pijn ermee te maken heeft..

6. isa2510

isa2510 Lid

24 nov 2009
    52
    0
    0
    hallo

ik had dit ook en had met 5 weken de verloskundige aan telefoon voor een intake te plannen,ze vroeg hoe het ging en ik zei goed,heb alleen last van mijn schouder maar geen zwangerschapskwaaltjes, ik moest toen gelijk lang komen voor een echo omdat dit een van de tekenen is van een buitenbaarmoedelijke zwangerschap!
    gelukkig was alles goed en ben ik nu alweer 12 weken.
    het hoeft dus ook niets te betekenen maar je kan altijd even bellen en het uitleggen

7. emje

emje Niet meer actief

ik heb verder gewoon alle zwangerschapskwaaltjes. ik heb voor de zekerheid toch de gynacoloog gebeld en hij zei dat het niet erg was. het komt waarschijnlijk door mijn handicap. ik heb maar weinig bindweefsel en door de zwangerschap worden je gewrichten nog losser. maar heb 8 februari een echo en dan weet ik zeker dat alles goed is

8. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik had het mijn vorige zwangerschap. Kan zijn dat je borsten wat gegroeit zijn en dat je schouders daar aan moeten wennen.
    Ik heb destijds een zwangerschapsbeha aangeschaft en toen was het over.

Deel Deze Pagina