borstlift+vergroting en zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by Life in Pink, Sep 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik ben benieuwd naar vrouwen die tijdens een zwangerschap al een borstvergroting hebben met eventueel een borstlift. Ik ben namelijk erg benieuwd of een zwangerschap nog heel veel invloed op je borsten heeft, wanneer ze al mooi en stevig zijn voor je zwangerschap.

En lukt het nog om borstvoeding te geven met een borstlift en een implant?

Zelf ben ik 6 jaar geleden 35 kilo afgevallen. Dat was eigenlijk al funest voor mijn borsten. Maar nu zie ik dat de zwangerschap ze nog veel minder fraai heeft gemaakt. En dan is de borstvoeding nog niets eens geweest...

Ik heb er altijd na het afvallen al aan gedacht om mijn borsten te laten liften en eventueel vullen, maar wilde altijd wachten tot ik mijn kinderwens vervuld had. maar als ik nu naar mijn borsten kijk, en zie hoe erg ze naar beneden wijzen en slap zijn geworden, weet ik niet of ik persee wil wachten tot na een eventuele volgende zwangerschap (dat zit er over een jaar of 2 pas in, als het ons dan gegeven is).

Dus ik ben eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen?

Groet Snoozie

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    hoi!
    ik snap dat je na het vele afvallen niet meer zo trots bent op je borsten... en ahast niet kan wachten om er iets aan te laten doen...

persoonlijk zou ik er toch mee wachten totdat je klaar denkt te zijn met je kinderwens(en)...

Het zou zo ontzettend zonde zijn, dat je straks een hoop geld betaald (want een lift plus implantaten is echt een hoop geld) en dat je dan na een eventuele 2e zwangerschap misschien weer veel aankomt en dat daardoor je huid in de borsten weer uitrekt en je weer terug kan naar de pastisch chirurg.... Zou zonde zijn toch?

zo ken ik iemand die een borstverkleining heeft laten uitvoeren toen ze net 20 was. 2 jaar later werd ze zwanger en waren ze na de zwangerschap weer even groot als voor de verkleining... Die zit ook te balen want al die pijn die ze heeft gehad is allemaal voor niks geweest.. Dit is natuurlijk een ander verhaal, maar geeft wel aan wat zwangerschap toch weer met je lijf en borsten kan doen....

succces met het maken van je beslissing...

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    mijn antwoord zal niet helemaal zijn wat je zoekt .
    Maar ik heb voor 4 jaar terug een borstverkleining gehad en nu in mijn zwangerschap zijn mijn borsten weer net zo groot als voor de operatie , en nog heb ik het idee dat ze groeien ! dus zwangerschap doet wel het 1 en ander met je borsten . Na een zwangerschap en evt. borstvoeding kan je nog niets over zeggen ............. me moeder heeft theezakjes overgehouden aan BV geven aan mij en me zusje maar er zijn ook verhalen waarbij een vrouw wat grotere borsten overhoud na een zwangerschap , dus zo zie je maar dat je daar nog nix van kunt zeggen .

Als ik je een advies mag geven ....... wacht met die operatie tot na je kinderwens ! Je weet nooit hoe je borsten dan zijn of hoe je er dan over denkt ( mss denkje wel ach ik heb 2 kinderen gevoed ik laat het erbij ? mss ook niet )

Ik weet nu al wel stel dat ik hier na nog een keer zwanger mag worden en me borsten blijven zo groot dat ik ze weer laat verkleinen , omdat ik nu weet dat het echt totaal nix voorstelt ! ( had een dag na de operatie al geen pijnstillers meer nodig )

heel veel succes met je beslissing !

ps je kan ook gewoon een arts om een mening/ ervaring vragen he !

liefs maika

4. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Mijn borsten lijken ook door de mallemolen te zijn gehaald. Van klein naar mega naar slap en nu de tweede keer weer naar mega.
    Ik houd mijn hart vast als ons tweede kindje er straks een half jaar aan heeft liggen lurken en schaam me ook echt voor.
    Ik had geen enkele striem op mijn buik maar des te meer op mijn borsten.
    Ik begrijp je heel goed, maar ik wacht tot ik echt klaar ben met kindjes krijgen.
    Want als je een borstvergroting en lift hebt gehad en ze beginnen door een zwangerschap weer te groeien zit je denk ik weer met hetzelfde probleem denk ik, gaat je huid weer oprekken. :rolleyes:
    Succes ;)

5. Life in Pink

Alvast bedankt voor jullie ervaringen!
    Op zich lijkt het me wel een goede vergelijking met een verkleining, omdat ik met de borstlift mijn borst idd een stuk strakker/kleiner zou willen laten maken en dan kijken of er voor het mooie eventueel nog wat extra vulling in kan of dat er dan nog genoeg volume over is van mijn natuurlijke borst. (Ben van 100F/G naar 80D gegaan en nu in de zwangerschap weer naar 80F).

Maar zo te lezen zal dan bij een volgende zwangerschap je borst toch weer oprekken...hmm, jammer...maar wel logisch.

Zijn er hier ook vrouwen met een borstvergroting en zwanger zijn die mij ervaringen kunnen vertellen. Zijn jullie borsten extra gaan hangen, is het beeld niet mooi meer?

Ik moet zeggen dat ik er best tegenop kan zien als ze straks bv af zijn, ben best wel bang voor het resultaat...en om er dan nog eens een aantal jaar mee rond te lopen, ai...zou daar best onzeker van worden denk ik.

6. valentijn14

valentijn14 Actief lid

Jul 8, 2008
    280
    0
    0
    Hai,

Geen zorgen of athans bij mij dan.
    dit is onze 3e zwangerschap en ik heb een borstvergroting gedaan. Ook gewoon borstvoeding gegeven bij de andere kinderen.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

nog geen ervaring, maar ik heb 1 borstprothese en de plastisch chirurg zei dat een zwangerschap geen veranderingen of problemen zou moeten opleveren. ik heb nog een operatie nodig en die kan niet wachten tot ik klaar met zwangerschappen. (moet nog beginnen!) ik denk dat het wel mee zal vallen. kun je geen pl. chirurg consulteren?

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Ik ben 60 kilo afgevallen en ik had 3 cupmaten verschil tussen mijn borsten, vandaar dat ik een paar jaar geleden een operatie heb laten doen.
    Aan de linkerzijde een borstvergroting (van A naar C) en aan de rechterzijde een borstlift (van slappe C naar stevige C). Aan beide kanten is de tepelhof verkleind, zodat ze beide van gelijke grote waren.

Nu zijn mijn borsten door mijn eerste zwangerschap niet enorm groter geworden en ook niet gaan hangen. Ik kon alleen geen borstvoeding geven, de melkproductie kwam niet op gang, wat door mijn operatie kan komen of misschien gewoon een erfelijke aanleg.
    Nu ben ik weer zwanger en ik ben nog steeds tevreden over mijn borsten. Ik ga wel proberen om borstvoeding te geven, iedere zwangerschaps is immers anders, maar ik hou er rekening mee dat het weer niet gaat lukken.

Als jij het erg belangrijk vind om borstvoeding te geven, dan zou ik zeker wachten met die operatie.

9. Life in Pink

Wow Sassie, 60 kilo, wat een prestatie! En wat fijn dat het tegenwoordig kan dat ze je borsten weer gelijk kunnen maken. jij bent dus eigenlijk de expert, zowel op vergroting als verkleining/lift. En ja, over het borstvoeden, je weet inderdaad niet precies waar het aan ligt, kan natuurlijk ook erfelijkheid zijn.

Dat kan ik nu al bekijken hoe het straks gaat, en dan kan ik altijd nog beslissen of ik er mee wacht of niet. Want ik lees best veel dat meiden hun borsten die gecorrigeerd zijn, na een zwangerschap zelfs iets mooier/natuurlijker vinden.

Hier heb ik inderdaad ook een verschil in mijn borsten, denk dat het een kleine cup scheelt, waardoor de ene veel meer hangt. Lijkt me erg mooi om weer twee gelijke, stevige borstjes te hebben.

Nou, nu nog maar even afwachten! bedankt voor jullie reacties!

Share This Page