wel..niet.. Lichaam houdt me voor de gek?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Prins03, 18 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Hallo dames!

Oke, dit wordt een heel verhaal maar ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen..

Op 23 april werd ik ongesteld (pilcyclus). Op 3 mei besloten te stoppen met de pil. Vervolgens werd ik op 7 mei (de dag dat ik eigenlijk mijn eisprong verwachtte) 'ongesteld'. Tenminste, ik bloedde wat. Dit heeft een dag of 2 geduurd.
    Als ik uitga van de 'pilcyclus' zou ik dus as donderdag mijn NOD hebben. Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld geweest. Ook toen we voor een eerste kindje gingen was het eigenlijk gelijk een normale cyclus na het stoppen met de pil.

Ik heb nu de afgelopen 2 dagen onwijs last van, wat lijken de eerste symptomen te zijn. Gevoelige borsten, stemmingswisselingen, snel emo, pijn in hoofd en onderrug en vooral al 2 dagen lang pijn onderin mn buik (rechts en links bij mn liezen) alsof het mn banden zijn.

Als ik de pilcyclus aanhoudt zou het kunnen, maar wat was die bloeding 7 mei dan? Als dat een ongesteldheid was, dan kan ik nu nog helemaal niet zwanger zijn en heb ik deze week pas eisprong..

Ik weet even niet wat ik moet denken. Kan het ZO snel.. wat was die bloeding tussendoor (ovulatiebloeding?).. Heb gewoon echt het gevoel dat het zo is.. gewoon een gevoel, misschien houdt mn lichaam me onwijs voor de gek..

Maar ja dat dus.. Wat denken jullie? Weet dat jullie net zo min als ik in mn lichaam kunnen kijken, maar wou het gewoon even delen denk ik..

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    ontpillen

3. Danidani

Danidani Lid

6 mrt 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou ook best innestelingsbloeding kunnen zijn. Dat is ongeveer 1 week nadat bevruchte eicel in baarmoederwand nestelt. Tuurlijk kan het zo snel. Maar het kan ook ontpillen zijn . Je lichaam kan je zo voor de gek houden en wie weet meid klopt je gevoel en is het inderdaad zo.
    Ik had ook zo een sterk gevoel dat ik zwanger was en het klopte helemaal. Ik hoop het voor je.

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ja, ontpillen daar heb ik ook aan gedacht. Al had ik dat de vorige keer he-le-maal niet.. zelfde pil. Maar zou ik dan nu einde van deze week testen? Of toch uitgaan dat ik pas deze week eisprong heb (van die bloeding tussendoor) en nog 2 weken wachten.. ?

5. Twistertje

15 mrt 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar was 3mei geen rare dag om met de pil te stoppen dan? Ben je een paar dagen weer gaan slikken en toen toch maar niet?! Als dat zo is snap ik dat het even allemaal niet klopt

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

7 mei heb je dus gewoon de pilbloeding gehad, dat wat je altijd krijgt in de stopweek. Dat is heel normaal na stoppen pil, ookal had je het nog maar een week geslikt bijvoorbeeld.

Nu is het afwachten wanneer je natuurlijke cyclus begint. En hoelang deze zal duren.

Symptomen zeggen trouwens niks. Men denkt van alles te moeten voelen als je pril zwanger bent, maar dat IS helemaal niet zo! De meeste vrouwen voelen juist niks bijzonders in de ronde dat ze zwanger bleken.

De kans is groot dat je aan het ontpillen bent. Je lichaam moet het weer zonder pilhormonen doen.

Maar doe een test en je hebt je antwoord!

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.292
    23.419
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dit dus. En dan heb je helemaal nog geen eisprong gehad dus.

Deel Deze Pagina