Hallo allemaal, Al sinds een paar dagen heb ik last van buikpijn. Eerst dacht ik ongiekrampen, toen rommelende darmen, toen allebei, maar nu denk ik ineens. Misschien heb ik wel blaasontsteking. Het doet niet pijn bij het plassen en ik hoef ook niet heel vaak, maar ik heb wel pijn in mijn onderbuik. Net bij het plassen zag ik in het midden van de plas wel wat troebels (alsof er kleine kruimeltjes in zitten). Morgen maar even wat urine brengen. Ik heb wel eens eerder blaasontsteking gehad maar dat merkte ik dan op doordat ik heel vaak (onnodig) moest plassen en dat het plassen pijn ging doen. De urine werd toen ook een beetje oranje. Maar ik heb op het forum ergens gelezen dat als je zwanger bent, je blaasontsteking anders gaat voelen. Iemand ervaring? Nu ben ik al onzeker door dat ik al een MA en een MK heb gehad, maar dit helpt niet erg. Telkens denk ik: ojee ik word vast ongesteld. Als het blaasontsteking is, dan is het vrij onschuldig toch? Thnx all Liefs, Wil
je kan al1 maar afw8en meis. maar er staat dat je al in de 6e week zwangerschap zit.. heb je net getest ofzo? LIEFS!
ja ik ben zwanger ! Maar omdat ik al een MA en een MK heb gehad ben ik wel heel onzeker nu. Nu ik buikpijn heb dacht ik eerst: oh zie je, word ik toch ongesteld (vmk), maar dat werd ik niet.. toen dacht ik: opgezette darmen.. past bij zwanger zijn. Maar nu vermoed ik dat het blaasontsteking is. Snap je?
Ik heb mijn urine laten controleren: geen blaasontsteking. Gisteravond heb ik mijn vraag gesteld aan de verloskundige hier op het forum. Wat fijn dat dat kan!! Zij concludeerde dat het 't oprekken van de baarmoeder is wat ik voel.
Nou, nieuwe ontwikkelingen... bruinverlies! Jassessss... Ben nu nog veel meer ongerust... Morgen kan ik bij de gyn terecht.. Ben zoo bang dat het voor de 3e keer mis gaat he...
He meid, heel goed dat het wat goeds betekende..ipv een blaasontsteking. bruinverlies..zolang het maar niet rood word ik snap dat je ongerust ben. meis mn duimen draaien voor jou! dat je dit kindje maar lekker mag houden dat het lekker 9 maanden bij je zit! KNUFF