hoi meiden bij 11 weken zwangerschap heb een inwendige echo gehad....toen later die nacht heb ik bloedverlies gehad....het was dood eng en we dachten dat het gameover was.....gelukkig was dit niet zo... het kindje maakt het voor zover we natuurlijk weten prima! ik voel het zelfs al bewegen...hartje is continue goed krachtig aanwezig geweest,...heb ook geen krampen ofzo gehad... de kans dat het een adertje is, dat geraakt is met de echo is dus zeer aannemelijk... de dagen erna verloor ik nog wat bruin slijm en toen was het over... nu, 3/4 weken later verlies ik weer heeeeel donkerbruine rommel/slijm... volgens de verloskundige kon het geen kwaad, maar wilde toch graag eens van andere vrouwen horen hoe zich dat verder ontwikkelde in de zwangerschap..... heel waarschijnlijk heb een zeer gevoelige baarmoedermond/vagina wand en kan er bij inspanning al snel een adertje knappen..... wie had dat ook?? (laat drama verhalen maar achterwege, ik wil van het goede uitgaan!!!!) ging het over over , of bleef je steeds bruinverlies houden??? ik probeer al rustig aan te doen, maar met een gezin en een mannetje van 2 lukt dat niet zo heel goed........
geen ervaring mee gelukkig... maar zou het ook niet door het vrijen kunnen? of de restjes bloed die binnen zijn uitgedroogd en dus met afscheiding mee komen... waardoor het bruin is? en als het geen geurtje heeft dan zou ik me ook niet al teveel zorgen maken. Sterkte
Ik heb na een inwendige echo ook wat bloed- en bruinverlies gehad. Het was bij mij wel eerder over dan bij jou. Inmiddels ben ik 38 weken zwanger, dus zo zie je maar weer.