Pijn in vagina 28 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door onzekereMama, 11 mei 2024.

Tags:
  1. onzekereMama

    onzekereMama Fanatiek lid

    21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Even een vraagje,
    Ik ben nu 28 weken zwanger, maar heb sinds een week of 3 hele erge drukkende, spierpijn achtige pijn in mijn vagina, het is vooral ‘s nachts met omdraaien dat de tranen in mijn ogen springen.

    ik had de verloskundige gevraagd van de week wat het kon zijn, die dacht aan banden pijn en bekken instabiliteit omdat de kleine meid al heel laag ligt. Maar de pijn word met de dag erger…

    herkent iemand dit? Iemand tips?
     
  2. CroqueMadame

    CroqueMadame Bekend lid

    7 sep 2022
    939
    1.404
    93
    Klinkt voor mij inderdaad als bandenpijn en druk op het bekken.
     
  3. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.674
    3.085
    113
    Vrouw
    Ja ik herken dit. En het is echt bekken instabiliteit en banden pijn. Het is echt een vervelend gevoel. Vorige zwangerschap had ik dat wat later in de zwangerschap en nu heb ik het ook al een week of 2.
     
  4. MijnNaam

    MijnNaam Lid

    12 nov 2023
    45
    12
    8
    Vrouw
    Ik heb hellaas geen tips voor de pijn .
    Maar bij mij lag de kleine ook bij mijn baarmoedermond en daar hebben ze pas nog een keer voor gekeken als het er nou verder vanaf is want als de kleine bij me baarmoedermond bleef liggen zou ik bij de zwangerschap heelveel bloed kunnen gaan verliezen en misschien wel meer waar de dokter niks over wou zeggen , ik weet wel volgens de dokter dat het niet goed zou zijn als die kleine bij me baarmoedermond zou blijven liggen.

    Bij mij is het gelukkig nou mee omhoog geggaan samen met me baarmoeder anders moesten ze mij goed in de gaten blijven houden.

    Ik weetniet als je hier iets aan hebt maar moest het wel even kwijt toen ik jou verhaal las :)
     
  5. FrederikeS

    FrederikeS Actief lid

    23 nov 2021
    314
    251
    63
    Vrouw
    Klinkt inderdaad als bandenpijn en bekkeninstabiliteit. Tip: Neem contact op met een bekkenfysio.
     
  6. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.242
    3.936
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Heb je het over je placenta? In principe kan de kleine bij je baarmoedermond liggen en hoort dat op het eind ook zo na indalen.
     
  7. MijnNaam

    MijnNaam Lid

    12 nov 2023
    45
    12
    8
    Vrouw
    Ja klopt placenta waar de baby inzit
     
  8. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.242
    3.936
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    De baby zit niet in een placenta…
     
  9. Jutta

    Jutta Lid

    4 sep 2016
    21
    11
    3
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschap ook veel last van gehad. Vooral na een drukke dag met veel stappen. Ik zou je wel aanraden om hier iets aan te doen (fysio). Ik heb dat niet gedaan en moet zeggen dat ik hier veel last van heb ondervonden tijdens de bevalling zelf. Deed mezelf steeds pijn wanneer ik moest persen door de druk dat toen op mijn schaambod kwam te staan.
     
  10. MijnNaam

    MijnNaam Lid

    12 nov 2023
    45
    12
    8
    Vrouw
    Jij vroeg zelf heb je het over de placenta terwijl ik het in eerste instantie over de baarmoeder zelf had waar de baby inzit, dus dacht zal het wel fout hebben getypt nou dat had ik dus niet aan je antwoord te zien.
    Ik geef iets serieus aan hier op de topic wat de dokter tegen mij zei wat er ook kan gebeuren en dan word daar zo op gereageerd:(
     
  11. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.214
    5.437
    113
    Je gebruikt woorden die niet kloppen in de context. De baby kan prima bij je baarmoedermond liggen, die druk kan wel vervelend zijn, maar de ligging van de baby daar is geen probleem. De placenta (gedeeltelijk) voor de baarmoedermond kan wel bv bloedverlies geven en ook een indicatie zijn voor een keizersnede als het zo blijft, dus dat is wél een probleem eventueel - maar gelukkig verplaatst de placenta zich heel vaak naar boven toe gedurende de zwangerschap - zoals bij jou ook. Dat heeft dus niet te maken met jou niet serieus nemen, maar niet begrijpen wat je bedoelt en dat helder willen krijgen.
     
    Suzi98 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina