Vertel hier eens je ervaringen wat betreft acupunctuur in je zwangerschap, ik begin nu alweer vocht vast te houden en bij mijn eerste scheelde het soms 3-4 kilo per dag en kon geen schoenen meer aan dus wil eens acupunctuur gaan proberen, ik heb dit wel eens eerder gedaan voor mijn ME/CVS klachten maar nog niet in mijn zwangerschap dus was even benieuwd of er ervaringen zijn, ik wil zoiezo met mijn VK overleggen of het geen kwaad kan enzo (alhoewel ik de folder bij hun uit de wachtkamer heb haha dus al wel meevallen)
ook gedaan tegen BI en andere zwangerschapskwaaltjes, hielp erg goed! Er is mij wle uitgelegd dat er op bepaalde punten niet geprikt mocht worden wegens de zwangerschap, dat heeft ze toen eerst goed uitgezocht. ik vond het echt heerlijk en voelde mij daarna echt beter. een aanrader dus!
Ik ga elke 5/6 weken en dan wordt ik geprikt zodat mijn baby in de buik happy is. In het begin van de zwangerschap wordt ik eens per 3/5 weken geprikt om te zorgen dat het progrestron goed hoog blijft om de zwangerschap in tact te houden. Als ik overtijd zou lopen zou hij me ook nog prikken om de bevalling op gang te brengen, maar is niet nodig geweest vorige keer Is echt niets om je zorgen over te maken tijdens de zwangerschap. Acupounctuur wordt heeel erg veel gebruikt tegen zwangerschapsmisselijkheid (en ook om zwanger te worden! Op het bureau van mijn acupuncturist staan net zoveel geboortekaartjes als bij mijn gyn!).