tevoeg bevallen!???

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Elize12345, 11 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elize12345

4 apr 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    n sinds 3 dagen is ons meisje enorm druk bij me schaambeen
    we hebben aantal keer een echo gehad en bleek dat ze altijd met haar hoofd naar beneden lag ik voel dat ook met de hik maar sinds een paar dagen doet ze me echt pijn en schrik ik er best van zelfs snachs wakker! voelt alsof ze erin duikt met een steek en drukkent gevoel n opens me slijmprop er uit plopt want je voelt en plopj alsof er its kapot springt{mischien klinkt t raar ma na mij idee voelt t zo en weet nie hoe ik het anders moet bschijven} dat gevoel kon ik nog herinern van ons 1ste kindje dat alleen toen braken me vliezen meteen nu is dat niet t geval GELUKKIG! maar wel elke x dat gevoel en waterige afscheiding als dat gebeurt krijg ik kramp in onderbuik en hardebuiken wat soms doorstraalt na me ondrrug is dit iets om zorgen over temaken?? ben zo bang dat ze zich vroeg komt melden!:$ omdat ik zowiso best vaak harden buiken heb okal doe ik rustig aan

hoop dat u mij van deze zorgen kan afhelpen
    groetjes!

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Bel even met je eigen verloskundige, zodat zij even goed de klachten kan uitvragen oa hoe vaak de harde buiken en waterige afscheiding.

Groetjes Ineke

3. Elize12345

4 apr 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,ineke
    nog bedankt voor u reactie
    we hebben inderdat contackt gehad met onze verloskundige
    d volgende dag na dit berichje want ik kreeg erge pijn had echt het idee dat het weeen waaren{hardebuikn optrekkende buikkramp wat doorstraalde na me rug en kwamen per 3 a 5 min als ik m weer bewoog kwam ie sneller} dus hadden meteen gebeld die avond de verloskundig gebeld n is toen lang gekomen om tekijken of ik ontsluiting had en of het echt weeen waren zij dacht aan voorweeen want er was ook nog geen ontsluiting gelukkig!!! Alles zat nog pot dicht maar volgens haar voeld ze wel al het hoofdje van de baby? {hoorde ik later van me vriend toen zij weg was:$ dat ze dat zij zelf niet beseft} maar vond ht wel apart om tehoren want kan dat al dan zo vroeg dan moet het toch ingedaalt zij??{onze 1e dochter was met 27wekn in gedaalt} mischien dat ik daarom last van me schaambodje heb en dus de hik daar altijd voel? de volgnde dag na dat vrloskundig was geweest heb ik nog last gehad maar minder erg als die avond..en nu nogsteeds elke x last spreken we dan echt over voorweeen en moet ik m pas druk maken wanner r bloed komt of vruchtwater ? of als ik weer erge last krijg? mijn verloskundige zij ook toen ik belde voor uitslag van me urine di moes ik ook even voor de ckrhijd even laten checkn maar er was niks aan d hand,dat t bij me zwangerschap hoorde dat ik elke x last hou vond het zo vreemt!!!:(

Deel Deze Pagina