Alleen 's nachts heb ik het. Wordt er zeker 3x per nacht wakker van. eerste zwangerschap niet gehad. Hoort het erbij?
helaas wel ja.....kan er over meepraten..... als je je armen goed legt (bij mij zo recht mogelijk) heb je er minder last van. komt door vocht vasthouden.
Hoi ik heb precies hetzelfde ook alleen 's nachts (lekker met dit weer). Heel vroeg in de zwangerschap had ik het al. Volgens mijn verloskundige hoort het erbij. Waarschijnlijk vocht of het kan ook een symptoom zijn van een hoge(re) bloeddruk. Sterkte ermee. Ik heb het mijn vorige zwangerschap ook gehad en het is na de bevalling heel snel weer weg.
Ik ben bekend met hogere bloeddruk deze zwangerschap. Vorige week was hij goed maar hij is 150-100 geweest. toch maar goed in de gaten houden dan. Vocht zou goed kunnen met dit weer natuurlijk :/
heb ik deze zwangerschap ook gehad heeft met je tunnelsyndroom temaken doorbloeding niks ergje houdt vocht vast in je handen en polsen
Hier heb ik een paar weken terug ook een topic over geopend want ik heb ook zo'n last van tintelende vingers, handen en zere polsen. Het schijnt bij de zwangerschap te horen ( carpaal tunnel syndroom ) Ik had hier eerst ook alleen s'nachts last van en werd er ook een paar keer per nacht wakker van, nu heb ik tintelende vingers de hele dag Ik slaap nu met pols beschermers om ( van de skeelers ) je kan ook een spalk om doen. Ik heb de pech dat ik het in beide handen heb, zo irritant
toen ik donderdag een nachtje in het ziekenhuis moest blijven (tekenen zwangerschapsvergiftiging) hebben ze me 10 keer gevaagd: hedde tintelingen in u handen... effekes vermelden bij VK als je moet gaan?
Ik had dit aangegeven maar de gyn zei er niets van. Wel was mijn bloeddruk iets te hoog en ik moest gelijk urine inleveren, bloed laten prikken en de andere dag aan de ctg, ze weten wel hoe ze iemand bang moeten maken zeg Woensdag moet ik weer voor een echo, bloed prikken, urine en op controle, ga toch weer zeggen van die tintelende vingers, het is gewoon een ontzettend naar en irritant gevoel
Ik heb t ook gehad, kwam bij mij door het vocht wat ik vasthield, echt pijnlijk.. Toen de baby was geboren was het meteen over.