Pijn in vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BusyQueenBee, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Hoi dames,

Ik heb deze zwangerschap al wel vaker last gehad van 'steekjes', dit was vooral met het indalen en met lopen, door mijn bekken.

Maar de afgelopen dagen heb ik andere soort 'steken'. Het voelt vlak boven mijn clitoris, en het is soms echt erg onaangenaam. Herkent iemand dit, is dit een voorteken van de naderende bevalling of heeft het misschien met het verweken van de baarmoedermond te maken?

Heb het bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad, dus lijkt me niet dat het dan komt omdat de kleine volledig is ingedaald toch? Dan had ik het de vorige keer ook moeten voelen.

2. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb ook last van steken, bij mij komt het doordat de baby begonnen is in te dalen en dit mijn bekken zwaarder belast. Alleen dat is meer aan de zijkant van schaambot. Weet dus ook niet of wat jij beschrijft een teken van naderende bevalling kan zijn. Zou wel mooi zijn als het zo was (gezien hoe ver je nu bent)!

3. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Ik heb er ook af en toe last van gehad. Het voelt niet als de 'normale' steken tijdens de indalen, maar inderdaad heel erg onaangenaam. Vindt het lastig te omschrijven. Bij de eerste zwangerschap heb ik er ook geen last van gehad. Heb me er nu ook niet druk om gemaakt, ging er vanuit dat het ook bij het indalen hoorde.

4. Nanoni

Nanoni Actief lid

9 jul 2016
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook gehad, en nu bij de 3de ook weer. Inderdaad enorm vervelend en het is altijd zo plotseling dat ik soms in een krimp ervan, binnen een halve minuut is het vaak weer weg. Hoe het komt weet ik niet, ik vermoed zelf omdat de baby groter word en meer op mijn blaas/schaamstreek duwt.

Bij mij is het in ieder geval geen van mijn zwangerschappen een teken geweest van een naderende bevalling, ik had/heb deze steken rond de 30 weken al. (De oudste is 10 dagen over tijd geboren en de jongste 5 dagen)

Deel Deze Pagina