Ik heb een vraagje over pijn in benen en voeten na de bevalling. Op 19 oktober ben ik bevallen van onze kleine meid. Omdat ik een sup totaal ruptuur had opgelopen moest ik van het ziekenhuis een week bedrust houden, wat ik netjes heb gedaan. Ongeveer twee weken geleden begon ik pijn te krijgen in mijn benen en voeten. Nou had ik veel vocht vastgehouden tijdens mijn zwangerschap en dacht ik dat het 'napijn' was omdat ik dat vocht natuurlijk kwijt aan het raken ben. ( ben naar de huisarts gegaan en die constateerde geen problemen, was vorige week) Alleen weet ik het nu niet meer zo zeker. Ik heb zaterdag de boodschappen gedaan en nu lijkt het wel alsof de onderkant van mijn linker voet gekneusd is. Ik kan een lichte verkleuring zien op de bal van mijn voet en lopen doet ontzettend pijn. Net alsof er een reuze blauweplek zit waar constant druk op wordt gezet. Ook voelen mijn tenen wat stroef aan met buigen van de voet. Is dit normaal? En wat is de oorzaak van deze pijnen?? alvast vriendelijk bedankt.
hoi ik zou toch nog een keer naar de huisarts gaan dan als je zoveel klachten hebt. Ik weet niet of het met de bevalling te maken heeft maar als je zoveel pijn hebt is dat wel een reden om nog een keer te laten kijken. Mirjam