pijn in zij en moeilijk plassen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Miertje82, Apr 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miertje82

Miertje82 Lid

Jul 22, 2009
    62
    0
    0
    Herkent iemand dit? Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en ik heb al weken dat ik moeilijker dan anders kan plassen. Ik heb al twee keer laten testen op blaasontsteking maar dat is het niet. Ik heb snel dat darmen e.d. in buik opblazen (bij stress bv) maar sinds ik zwanger ben is het bijna elke dag. Heb het al aan de verloskundige gevraagd maar die zei doodleuk dat kan nog niet in dit stadium van de zwangerschap. Ja das fijn maar ik heb het dus wel en sinds een week heb ik ook dat als ik op een bepaalde manier gezeten heb dat ik ineens pijn in mijn zij krijg ten hoogte van mn navel maar dan wel echt aan de zijkant. Als ik dan ga rondwandelen wordt het minder en verdwijnt het weer. Morgen ga ik weer naar de verloskundige dus zal het weer navragen maar herkent iemand dit?

2. Minke12

Minke12 Actief lid

Nov 24, 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hallo,

ik heb ook en blaasontsteking gevoel af en toe, mijn ha zegt dat dit erbij hoort, de baarmoeder e.d. drukt op de blaas, vandaar. Maak je dus geen zorgen. Die zijpijn kan misschien ook bandenpijn zijn? Ik heb dat in mijn liesstreek, maar ik weet niet waar die banden heen gaan, misschien naar je zij? Zolang je geen bloedverlies hebt, hoef je je echt geen zorgen te maken. Word je nou echt heel onzeker, dring dan gewoon aan bij je ha of vk. Succes!

3. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

Aug 9, 2006
    803
    0
    0
    Ik heb Pds en dit klinkt bekend. Heb dit ook. Is vies pijnlijk, maar bewegen helpt inderdaad. Je kunt ook proberen je voeding aan te passen. Geen koffie en veel vezels. Ook lijnzaad helpt soms.
    Hormonen hebben veel invloed. Van af begin af aan en daar hebben de dames verloskundigen echt geen verstand van. Leuke mensen verloskundige maar ze moeten niet over medische zaken gaan praten want daar hebben ze geen kennis van.

Probeer dingen uit. Laat bijv. gasontwikkelende stoffen weg uit je voeding. Als ui,prei, paprika etc
    En zoals gezegd koffie maar ook prik
    Denk ook aan sinaasappelsap etc.

Veel suc6
    Melanie

4. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    ik heb ook PDS en ik heb er nu juist minder last van. Maar ik eet ook anders door de misselijkheid. Pijn bij het plassen lijkt me niet goed en ik zou toch je VK en HA aan hun jasje blijven trekken.

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb nu ook 2 dagen last van een soort spierpijn in mijn onderbuik en in m'n zij, ik durfde me amper om te draaien vannacht :$

ben zo nieuwsgierig, dat ik zo maar eens ga testen8)

Share This Page