Hallo meiden, Na de miskraam op 29 april heb ik tot nu toe erg veel last van een soort van zenuwpijn in de benen, het straalt echt helemaal door en vooral aan de rechterkant. Voel het echter ook in linker bil en in de rechterarm.. Ik kan gewoon lopen en ga ook gewoon naar het werk dus het is niet zo dat ik krom lig van de pijn, het is alleen zo'n naar zeurderig gevoel. Herkent iemand dit?? Wat kan dit zijn? Morgen ga ik naar de gynaecoloog voor een behandeling van een PAP 2 en hij gaat baarmoeder en eierstokken ook even kijken of alles schoon en in orde is. Ik laat het jullie weten wat hij zegt. Als de gynaecoloog het ook niet weet ga ik dinsdag naar de huisarts, duurt me namelijk wel te lang. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik been weeën had tijdens de miskraam, nu weet ik het even niet meer, zou nu toch weg moeten zijn??..
zou het kunnen dat het niet door de miskraam komt maar wel door een hernia in je rug die per spijtig toeval net dan begin?want het klinkt als een hernia al hoop ik voor jou dat het iets minder ernstigs is.in elk geval beterschap!