Pijn in zij

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mooslie, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    Vannacht had ik een aantal keer erg pijn in mijn zij. Kon ook normaal omdraaien zo zeer deed het.

De laatste 2 dagen voel ik me kindje wat minder en ik ga me dan snel zorgen maken, heeft het misschien een verband met elkaar die pijn?

Heeft iemand dit wel eens gehad? Wat zou het kunnen zijn ?

2. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken ik heb het ook heel vaak snachts pijn in mijn zij.heel vervelendt maar ik denk dat het ook wel door het groeien komt hoor als je je tog zorgen maakt bel je tog gewoon even je vk zij kan vast uit legen waardoor het komt ;)

3. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    Echt zorgen maken doe ik niet. De beeb beweeg nog dus het zit wel goed. Maar die pijn aiai kon echt niet draaien.

Moet aankomende dinsdag weer naar de Vk dan zal ik het eens vragen

4. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik denk dat het te maken heeft met de groeispurt die optreedt rond de periode waarin jij nu zit met je zwangerschap, en dat de pijn die je voelt bandenpijn is. En het logisch dat je kindje minder gaat bewegen omdat het steeds minder ruimte krijgt in je buik.

Maar mocht je je toch zorgen maken, dan kun je beter een keer teveel bellen naar de verloskundige dan een keer te weinig.

Groetjes, Wendy

Deel Deze Pagina