Pijn in zij

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Annabelle, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annabelle

Annabelle Lid

Jul 30, 2007
    7
    0
    0
    Hallo,
    Gisternacht werd ik wakker en had ik enorme pijn aan de rechterkant van m'n buik. Soort steek in m'n zij maar dan een groter gebied. Vanaf de ribben tot helemaal onderin de buik. 't trok ook wat door naar het midden van m'n buik. Voelde niet echt als weeeen maar kwam wel een beetje met vlagen. Het deed behoorlijk veel pijn, kon me ook echt niet omdraaien. Na een tijdje zakte het wat af en ben ik in slaap gevallen. De volgende morgen had ik geen last meer. Vannacht had ik het weer maar dan aan de linkerkant. Ik ben daarbij dan ook heel misselijk. Heb een beetje het gevoel dat ik moet poepen :oops: en als ik het aanraak doet 't ook erg pijn. Heb niet echt een harde buik dan en voel de baby ook wel bewegen.
    Ik ben 22 weken zwanger van mijn 2e kindje. In mijn vorige zwangerschap heb ik hier geen last van gehad. Ook niet van voorweeen of harde buiken.
    Wat kan dit zijn? Moet ik me zorgen maken? Ben erg benieuwd naar jullie antwoord!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi annabelle,

Het kan inderdaad van je darmen afkomstig zijn. Ook kan eht zijn dat je kindje misschien even iets had afgekneld. Indien je er last van blijft houden neem dan even contact op met je eigen verloskundige.

Imke

Share This Page