pijn in zij...??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door balleke, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoi,

Ik ben vandaag 11 weken paar dagen zwanger.
    Ik heb vanaf gister avond last van pijn aan mijn linker zij net onder mijn ribben. Nu he ik er nog steeds last van en lijkt er op of het steeds erger word:(. Ik maak me nu wel een beetje zorgen. Ik kan niks op internet hier over vinden, want ik wil niet gelijk de verloskundige in paniek bellen. Het lijkt een beetje op mijn eisprong pijn, dat was ook altijd net onder mijn ribben. Ik heb trouwens geen bloed verlies gehad of zo.

Heeft iemand dit ook meegemaakt????

Gr Balleke

2. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Joehoeee... Iemand???

3. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik heb geen idee, nooit last van gehad maar misschien wel iets om even bij je vk na te vragen?!

Groetjes Nelleke

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Wat voor soort pijn voel je?

Als je voelt wat ik sinds een paar dagen voel gaat het bandenpijn. Dat is in mijn geval ook een pijn in mijn zij onder mijn ribben die stekend aanvoelt en ik heb er vooral last van na liggen op mijn andere zij. De verloskundige zei dat het door het groeien van de baarmoeder komt en dat de banden die de baarmoeder vasthouden (te zien als elastiekjes aan elke kant 2) hierdoor pijn kunnen geven.

Omdat ik natuurlijk niet weet wat voor pijn jij voelt kun je de VK bellen maar misschien herken je iets in mijn verhaal of kun je even nader toelichten hoe de pijn aanvoelt en wanneer deze optreedt/toeneemt/afneemt.

5. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik heb het een beetje stekende pijn, maar dan vaag aanwezig gevoel is. Met het zitten word het bij erg. En ik heb net op mijn pijnelijke zij gelegen en toen werd het minder...:) Het komt ook met vlagen. Pfff het voelt echt niet prettig. Wel raar dat ik nu zo vroeg daar last van heb. Ik dacht dat banden pijn (en zover ik internet gelezen had) vlak bij je lies is. Ik bel morgen zowiezo de verloskundige.

Thanks voor antwoord;)

Gr

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Graag gedaan.

Ahhh dat klinkt echt als bandenpijn. Na mijn gesprek met de VK ging ik juist op de pijnlijke zij liggen (eerst ging ik juist op de niet pijnlijke zij liggen), maar doordat ik op de pijnlijke zij ging liggen (in dit geval rechts) meosten de linker banden werken en die zijn blijkbaar sterk bij mij dus nam het af. Lag ik op links, dan moesten mijn rechter banden werken en dat was ook de kant waar ik pijn had. En als het pijn deed dan voelde ik het af en aan als een aanwezige pijn op de achtergrond. Ik heb ook dat als ik op mijn niet pijnlijke zij heb gelegen en rechts dus weer pijn gaat doen ik van de pijn even scheef sta/loop en echt even blokkeer. Ik ben benieuwd wat je VK zegt maar wat jij zegt herken ik heel erg. Ik vind het bij mij ook vroeg en ben 22 weken zwanger. Maar het kan dus.

Laat je even weten wat de VK zegt morgen?

Deel Deze Pagina