Ik heb sinds vrijdagmiddag vakantie En heb nu al bijna alle babywas gedaan, het geboortekaartje ontworpen zodat het straks alleen nog maar geprint hoeft te worden. Ik had me voorgenomen om deze vakantie alles op mijn gemakje te doen (heb 6 weken vrij) maar je ziet, ik kan gewoon niet stil zitten...oh dat wordt nog wat zeg de komende weken zal ik me ongetwijfeld stierlijk vervelen haha!
Haha, dit is zeer herkenbaar! Ik had met 25 weken ook de babykleertjes al gewassen en gestreken, kaartje uitgezocht enz enz, en vanaf toen iedere week het complete huis schoongemaakt! Ondertussen zijn we in ondertrouw gegaan, zijn we geregistreerde partners, hebben we een testament en voogden voor als er iets met ons beide gebeurd... Ik laat niks aan het toeval over hahaha En ik zal je vertellen, heb nu vanaf 22 juni verlof, ik hoef niks meer te doen wat moet hahaha Tuurlijk blijf ik poetsen en me ineens overal druk om maken maar ja, dat hoort er toch een beetje bij he! Dus ik zou zeggen, als jij daar nu zin in hebt moet je het vooral doen! Scheelt je straks een hoop werk in je verlof Liefs
Ik mag wel wat meer haast hebben.. Nog niks gedaan aan geboortekaartjes..he-le-maal nog niet mee bezig geweest, vind het zo een gedoe! Moet nog een matrasje kopen voor in de ledikant. Moet nog een garderobekast voor de kleine halen zodat haar kleertjes mooi opgeborgen kunnen worden. Moet nog een kraampakket halen en bedklossen.. En de gang beneden opruimen want de kinderwagen kan ik daar nu niet kwijt (maar dat moeten mijn broertje en vriend hier in huis maar doen!) Poeh poeh...
Ik herken het helemaal.... Volgens mij is hier ook alweer zo'n beetje alles op orde. Ik moet nog een paar schilderijtjes ophangen en dwing mezelf sommige dingen gewoon uit te stellen die ik anders echt idioot vroeg geregeld zou hebben. Ach ja... je kan het maar beter geregeld hebben, toch? Groetjes, Josien
Lekker toch! Ga je de rest van de vakantie gewoon met je voeten in een teiltje water een dekentje voor de kleine breien Ik moet nog 1,5 week tot mijn verlof en zodra die begint hebben we denk ik de eerste week alle klusjes die nog liggen gedaan! Zoals de puntjes op de i voor de kaart, de gordijnen ophangen, schilderijtjes opgehangen, alle kleertjes, beddegoed, hydrofiele luiers etc. gewassen en ingericht in de kast! Oja de lampen moeten we niet vergeten op te hangen. En natuurlijk niet vergeten het kraampakket en klossen te halen en oja... Ook nog een vluchtkoffer voor mezelf in te pakken en een logeerkoffer voor ons zoontje van 3...nou toch nog aardig wat.....