pijn in zij

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by 90210, Oct 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 90210

90210 Lid

Oct 24, 2006
    14
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Tolbert
    Hallo,

Ik ben op dit moment 22 weken zwanger en heb al enige tijd last van mijn rug, daar zit een ontsteking in de spieraanhechting en hiervoor ga ik naar de Fysiotherapeute. Nu heb ik halverwege de dag op mijn werk (ik zit voornamelijk) steeds meer last daarvan en weet ik niet meer hoe ik moet zitten. Nu heb ik de laatste dagen ook last van een naar gevoel in mijn linkerzij waardoor ik me helemaal verdrietig voel omdat ik dan werkelijk niet meer weet wat ik moet. Ik probeer vaak even te lopen maar eigenlijk helpt er niks. Wat zou dit kunnen zijn en wat moet ik hiermee?

Groetjes Marjon

2. Japke

Japke Bekend lid

Feb 1, 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Marjon,

Als je van de pijn niet weet hoe je kan zitten en je er verdrietig van wordt. Bel dan eventjes met je verloskundige, even ter controle, ter geruststelling. En mocht zij het niet vertrouwen dan adviseert ze waarschijnlijk om naar de huisarts te gaan.

Buikpijn kan verschillende oorzaken hebben, het hangt af van de locatie en wat voor pijn (continue, zeurende, stekende). Soms is het een duidelijke kwaal die met de zwangerschap te maken heeft en soms ook anders (zoals in zeldzame gevallen een blindedarmontsteking).

Even succes en sterkte,
    groetjes,
    Japke

Share This Page