Hoi meiden, Sinds een dag of 5 merk ik dat de bewegingen van ons kindje wat veranderen. Komt dat door plaatsgebrek? Groei? Ander ritme? Ik voel hem de gehele dag door hoor, wel een keer of 30 gok ik zo. Maar niet meer 20 karate trappen achter elkaar. Het zijn nu meer draaien, dan voel je dat hele lijfje van links naar rechs gaan. Of ik voel een armpje of beentje uitsteken, duwen, kriebels diep onderin. En geregeld een grote plop of duw. Soms een paar achter elkaar. Voorheen kon hij echt wel een half uur lang achterelkaar schoppen. Nu voel ik hem wel een keer of 4 in een half uur. Maar niet meer aan 1 stuk. Voel sinds gisteren nu ook heel goed het kontje langsschuiven, lijkt wel alsof hij opeens groter is geworden omdat ik nu ook de armpjes of beentjes af en toe voel uitsteken. Ik voel m vrijwel direct als ik ga liggen. Soms moet ik wel even een minuut of tien geduld hebben. Hij ligt al weken koppie naar beneden rug aan mijn buikzijde, en beentjes dus omhoog. Vroeg me af of jullie dat herkennen, dat rond deze termijn de bewegingen anders gaan aanvoelen ed.?
Hoi Ulkodaatje, je hebt het heel specifiek beschreven en precies wat je mag verwachten bij deze termijn. Dus het is prima zo. Groetjes Brigitte
Pfiieeeww...weer een opluchting! Moet zeggen hij is nu best wel een paar uur per dag rustig, omdan weer even fanatiek te worden. Hoevaak moet je je kindje voelen met deze termijn?
Hallo, Je moet die kleine dagelijks voelen en dan 10 keer per dag, waarbij elke schop/draai als 1 geteld mag worden. Jou verhaal over leven voelen is heel normaal bij dit termijn, die kleine krijgt minder ruimte waardoor je meer schuiven voelt dan hard trappen. Groetjes Ineke