alles wat ik aanraak,of tegenaan kom,krijg ik een statische schokje,zo irritant gewoon maar dit is toch niet erg voor de kleine garnaal van binnen? of klink ik nu echt dom?
nee hoor dat kan geen kwaad voor de kleine, ik ben ook elke winter zo statisch als wat, dus nu ook weer, maar ik herken je frustratie wel grrrrrrrrrrrr
ja erg he,en schrik ook nog steeds ervan,terwijl ik het wel soms 20x per dag heb,vooral me aanrecht he,die is van metaal/staal,en de deur van me auto enzo ooh wat een irritant gedoe :x
Ja echt waar hoor, als je goede rubberen zolen hebt dan geleid dat beter Ik heb wel eens van die zogenaamde rubberen zolen gehad en toen kreeg ik de hele dag schokken!
ja, raar genoeg heb ik er het meeste last van als ik mijn haar los heb hangen. van de week toen ik mijn jas aan de kapstok hing, ging ineens de helft van mijn haar rechtop staan. En ik heb toch best wel veel en lang haar.
Dat van je haar is een gevolg, geen oorzaak. Als je haar statisch is komt dat omdat je ws wollen kleding draagt of een muts. Droogtrommeldoekjes Er zijn doekjes die je in de droger doet om te zorgen dat je was lekker ruikt en antistatisch wordt. Deze doekjes kunnen er ook voor zorgen dat je haar antistatisch wordt! Wrijf een doekje over je hoofd van haarwortel tot uiteindes Er zijn ook van die rubbertjes die je onder je auto kunt hangen om te ontladen. En er schijnen ook soort sleutelhangers te zijn, waardoor je minder statisch bent. Maar de beste tip is toch andere schoenen
IK heb het ook op me sokken dat ik een optater krijg van bijv de deurkruk. Dus van de schoenen gaat ook niet altijd op.
had vandaag maar is andere schoenen aan gedaan,maar had het nog net zo erg phff vind het zo een vervelend iets
Ik dus ook, altijd sokken en toch flink wat dagen dat ik optaters krijg. Ook draag ik nooit wollen kleding of iets met wol erin, dus ook dat gaat niet altijd op.