wie heeft er ervaring met de gendertest ? is het uitgekomen bij jullie wat de test aangaf dat je een jongen of meisje krijgt ?
Volgens mij is het met deze test 50/50, aangezien je met deze termijn en al helemaal niet met urine kunt testen wat het geslacht is. Je kunt vanaf 8 weken wel een bloedtest laten doen in Barcelona, die is volgens mij wel goed betrouwbaar. Maar ook duur helaas.
Ja je hebt 50% kans dat het goed is en nog testen voorbij zien komen waarbij het vaak fout was maar je moet het ook als een lolletje zien
Ik weet niet wat zo een gendertest is.. wij hadden de NIPT en wisten met 11/12 weken het geslacht van de baby met 100% zekerheid.
De test reageert op bepaalde zuurgraad in je urine. En de zuurgraad wordt beinvloed door wat je eet. Gendertest...waste of your money en pure onzin dus.
Heb hem ook gedaan toen in 10 weken zwanger was. Hij werd roze. En het klopt! Ze zeggen dat hij voor 90% betrouwbaar is maar geloof er niks van eerlijk gezehd. Dat dat ie er niet zo vaak naast zit als goed. 😜
maaar staren naar de vorm van t hoofdje , of een nubje is natuurlijk geen onzin , al is het wel gratis