Ik heb sinds gisteren (vandaag erger) pijn in mn lies vooral rechts.. Vanaf mijn vagina straalt het uit naar de binnenkant van mijn bovenbenen. Zitten en lopen voelt niet prettig, vooral het opstaan niet. Mn onderbuik voelt ook wat rot. Nu lijkt dit qua pijnklachten op indalen, klopt dit? en komt dit voor met 27 weken? Is dat niet vroeg?
heykes ben wel wat verder al maar heb deze pijnen ook bij mij is het bandenpijn want ons kleintje is nog niet ingedaald maar het doet idd veel pijn zoveel pijn dat ik soms ook niet kan stappen
Aaaah ik vind t ook al zo vroeg.. Doet echt flink zeer idd. heb nu ook wat steekjes in de onderbuik wat ik wel herken als bandenpijn. Alleen de rest was mij onbekend. Wist niet dat bandenpijn ook zo ver kon uitstralen
bij mij voelde het indalen echt als steken gevolgd door een kramp die even aanhield en dan was het weer weg. Het constante pijn gevoel waren ook mn banden.
Oke thanks Vagans en ook Yolandake bedankt natuurlijk. De steken en kramp heb ik wel maar t constante gevoel is ook zeker aanwezig. Nu ik thuis ben en gewoon op de bank kruip lijk ik er minder last van te hebben. Ik probeer t maar een beetje rustig aan te doen, heb ook wel een erg druk weekend achter de rug. Donderdag heb ik gelukkig weer onderzoek bij de VK dus dan zal ik het wel horen
Dit klinkt meer als flinke bandenpijn dan als indalingsweeën. Indalingsweeën waren bij mij korstondig zeer pijnlijk. Aanhoudende zeurende pijn waren mijn banden. AAAU!