ik ben nu 38+4 zwanger, natuurlijkheel spannend allemaal wanneer het gaat gebeuren. Ik heb al 2 weken lang pijn in mijn buik, vooral wanneer de kleine erg beweegt voelt het net of ik heel erg ongesteld moet worden. Heb nu afgelopen nacht echt wakker gelegen (al de hele week slecht slapen) van pijn in mijn buik, echt steken alsof ik diarree ging krijgen maar dat kwam niet. En voel me nu echt beetje ziekjes, slap en nog steeds veel pijn in mijn buik en rug. Ook heb ik bij de minste inspanning een keiharde buik, alleen als ik lig is die zacht. Hebben jullie enig idee waar dit van komt? Is dit het bekende rommelen, moet ik me zorgen maken om de kleine? (die overigens volop beweegt!)
Hehe, eindelijk een herkenbaar verhaal. Ben nog niet zo ver als jij, maar hier dezelfde klachten. Ben er goed flauw van onderhand, helemaal van de slapeloosheid. Heb echt geen idee waar dit van komt. Herken het in ieder geval niet van mijn vorige zwangerschap, toen had ik hier echt geen last van. Ik wil volgende controle de vlos even vragen, maar denk dat jij je controle eerder hebt, dus ik zou het gewoon even vragen.
Heel herkenbaar, ik heb er ook last van, volgens de vk kan het dat we een gevoelige baarmoeder hebben,waardoor ie snel keihard is,ik kan al weken maar heel kleine stukjes lopen en niet te lang achtereen zitten,anders doet die buik verrekte zeer. Maar je hoeft niet zo lang meer,dus even doorbijten meis! Wat je wel even kunt laten nakijken is of je geen blaasontsteking hebt,gewoon even urine inleveren en je hebt vaak dezelfde dag nog de uitslag,mocht hier niets uitkomen wordt ie ook altijd nog even op kweek gezet,ik heb zelf ook op dit moment blaasontsteking en dit kan ook harde buiken geven en steken,dus dat zou ik zeker wel even laten checken voor de zekerheid.