Hoi allemaal. Vanmorgen om 8 uur in ziekenhuis gemeld word ingeleid. Half 10 ballon katheter erin. Auauau! Meteen kramp. Nu 2 cm ontsluiting pas en ik crepeer echt van de pijn. Snap niet hoe mensen dit vol houden zonder pijn bestrijding. Weeën komen om de 3 a 5 minuten. Iemands tips om dit nog vol te houden? Ben kapot
Ow meid, ik leef met je mee! Ik moet vrijdag ingeleid worden met balloncatheter, dan is jouw kindje er als't goed is!
Bij mij was het een kwestie van accepteren dat het pijn deed. Ik keerde geheel in mijzelf en liet het over me heen komen. Ik bedacht me ook dat bij elke wee die geweest was, ik een stukje dichter bij de baby was.
Succes ook voor jouw! Echt vermoeiend gewoon en het echte werk moet nog beginnen. .. mijn ma zei tattoo zetten is Veel pijnlijker haha. Nou ik zit liever 4 uur voor een tattoo. Mn ma is gek
Bij mij hielp bewegen. Ik heb zowat een halve marathon gelopen. En onder een warme douche vond ik erg fijn. Succes!
Bij mij hielp douchen enorm! Ik werd ook ingeleid en om 13.30 's middags begon ik wanhopig te worden. Toen op advies van de verloskundige gaan douchen en dat zo'n 1.5 uur volgehouden. Daarna mocht ik aan de remifentanil en dat was ook erg prettig Succes met de allerlaatste loodjes!
hier met inleiden ook direct in een weeenstorm, die 10 uur aanhield. Was heel erg in mezelf gekeerd en beelde me ok in dat elke wee me dichterbij mn baby bracht. Alleen toen ik na 6 uur nog steeds op 2cm zat kreeg ik het advies om toch een ruggenprik te nemen. Dat was 1 uurtje pijnloos en daarna weer compleet terug bij af. Voordeel was wel dat de ontsluiting wel ging en ik na 4 uurtjes mn beeb mocht verwelkomen! Succes! ps.... knap dat het je lukt om een bericht op het forum te posten, ik was er niet toe in staat
Kan heftig zijn... Had na inleiden een infuus en twee draden uit mn onderkant, kon geen kant uit Het hielp bij mij om helemaal in mezelf te gaan. Kreeg uiteindelijk wel wat pijnstilling omdat er geen rustpauzes meer tussen de pijn kwamen, dat was t voordeel vam in t ziekenhuis zijn. Sterkte,misschien gaat t straks wel heel snel
Zet hem op! Nog even doorzetten ik moet volgendeweek dinsdag savonds dus hoop nog even te kunnen slapen terwijl dat ding z'n best doet
Nou dit geeft me een beetje afleiding. Heb lekker in bad gelegen. Bijna geen pijn. Ben weer in de kamer en in volle glorie terug. Straks weer ctg en kijken hoe het ervoor staat. Ben kapot Maja slapen gaat niet lukken Ik krijg pas pijnstilling salsa mn vliezen gebroken zijn
Sterkte! Hopelijk heb je snel goed nieuws! Bijzonder om te lezen hoe iedereen het weer anders ervaart. Zelf had ik verwacht dat het mij zou helpen om in beweging te blijven, maar toen het zover was, keerde ik ook volledig in mezelf en lag ik heel stil. Zelfs vragen van de verloskundige of verpleegkundige waren me teveel.
Ben 2 keer ingeleid en vond het goed te doen, heb een paar keer gedoucht en lekker rondgelopen en staan, was fijn bij het opvangen van de weeen
De douche was echt mijn vriend! Helaas werkte het waterproof ctg-apparaat niet mee en mocht ik iedere keer hooguit 15 minuten douchen, omdat ze anders de hartslag van de baby niet konden controleren. Heb ook veel afleiding gezocht bij een spelletje op de laptop, dat hielp ook wel. En, heel stom misschien, mijn man die erg veel last van zijn niersteen had, maakte mij zo zorgen om hem, dat ik minder op mijn eigen pijn lette. Ik hoop voor je dat je vliezen snel breken of dat ze die voor je breken zodat je een ruggeprik kan krijgen
Hopelijk zijn je vliezen gebroken. Bij mij brak de verloskundige ze bij t aansluiten van t infuus...nouja, vlak achter elkaar zegmaar.