Zo hehe na 23 uur eindelijk 10 cm ontsluiting gehad en na een uur persen zonder pers weeën is het dus alsnog een keizersnede geworden. Vet balen dus want doet pijn. Maar 3 april om 5.45 is ons meisje geboren. 45 cm en 2575 gram. Ze. Heet vayenne engeline ernestina.
Ja dankje daar zorg ze hoogstpersoonlijk om de 3 uur voor gelukkig slaapt mannetje ook bij mij dus die kan er steeds uit haha
Hey Jeszjuh, klinkt als een pittige bevallin, maar *hoera* je meisje is er!!! Mooie namen! Van harte gefeliciteerd!!! Nu even goed bijkomen van alles, laat je maar lekker verwennen... Ik ga je binnenkort volgen, wordt binnen niet al te lange tijd ook ingeleid... Bijzonder hoe jij tijdens de bevalling steeds even een update gaf...
Oe spannend ik lees t vanzelf wel dan! Ja int begin dacht ik nou beetje. Afleiding. Daarna bij 5 cm ruggeprik en dan is t helemaal afwachten he haha. Daarna kz en toen kon ik niet veel meer
Gefeliciteerd En wat een mooie namen zeg !! Jammer van die KS maar hee je meisje is er het genieten kan nu echt beginnen. Sterkte met opknappen van de KS... Liefs
Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Een hel van een bevalling, maar gelukkig hebben jullie er een stukje hemel voor terug gekregen!