ik heb afgelopen januari een miskraam gehad. en nu ronde 4 is het raak, maar ben erg bang dat het weer mis gaat.wie herkent dit en kan mij gerust stellen. Voor mijn nod had ik wel symp. heel erg kortademig soms beetje moe veel plassen en misselijk als ik niks heb gegeten. maar nu voel ik al sinds gisteren niks meer. ik wordt er zo onzeker en bang van. is dit normaal. mijn eerste echo is pas 17juli.
Gefeliciteerd! Heel logisch dat je bang bent..heb het 5 keer gehad..en ben nu nog altijd heel bang nu ik zo dicht bij de eindstreep ben! Het wel of niet hebben van kwaaltjes, en het komen en gaan van kwaaltjes zegt niets over het verloop van de zwangerschap. Je kan hondsberoerd boven de pot hangen en dat het mis is, of nergens last van hebben en na 9 maanden een gezonde beeb baren. Geruststellen kan niemand, want het is en blijft gewoon onzeker, niet alleen de eerste drie maanden, maar een hele zwangerschap, en daarna begint t pas met echte zorgen.. Op naar een mooie plakbaby!
Ik heb in sept een MA gehad en was na groen licht van de gyn in november direct terug zwanger. Natuurlijk was ik superblij maar de schrik zat er heeeeeeeeeel goed in! Ik had ook bijna geen kwaaltjes en op 5 weken kreeg ik dan nog een bloeding. Voor mij was het een uitgemaakte zaak en dacht ik dat het weeral voorbij was. Bij mijn MA had ik een klein beetje bloed verloren en voor de rest niets van krampen en/of pijn gehad en dit was nu ook weer zo. Ik heb elke week mijn HCG laten prikken (bij mijn MA had ik na mijn kleine bloeding dit laten prikken en was deze opeens niet meer gestegen en daardoor wisten we dat het mis was). Na deze bloeding in de 5e week bleef mijn HCG stijgen, dus was alles nog goed! In week 9 terug een bloeding. Dan ben ik voor een echo geweest en zagen we een kloppend hartje, dus was wederom alles nog goed. In week 27 terug een bloeding. Enkele dagen in ziekenhuis gelegen, alles goed! Ik ben rond de 6e week heel misselijk geweest maar daarna ook eigenlijk bijna niets meer van symptomen gehad, dus was natuurlijk ook zeer ongerust daarover maar zoals gezegd zegt dit niets over een goede zwangerschap. Heel veel succes
ik heb vorig jaar juni een ma gehad. ook na een paar mnd weer zwanger en superonzeker. heb t tot de echo met ruim 10 wkn echt een beetje ontkend voor mezelf, om mezelf te beschermen en dacht bij alles dat mis was enz. ik had ook voor mn nod symptomen en daarna niet meer! kwamen wel weer terug met een week of 7...en verdwenen soms ook weer! kon niet geloven toen ik een minimensje zag met ruim 10 wkn! nu alweer 31 wkn zwanger en nog wel wat onzeker hoor. ik heb me een beetje staande gehouden met de gedachte dat het veeeeel vaker goed gaat dan fout! succes meid!
Hier ook een miskraam gehad en na een tijdje weer zwanger. Had last van 'kwaaltjes' maar de ene dag wel en andere dag weer niet. Wel constant gevoelige borsten en ineens niet meer. Toen was ik ook erg onzeker maar ben nu 22 weken zwanger. Ga maar gewoon op je intuitie af als dat lukt, bij mij was het heel geruststellend toen ik het beebje begon te voelen. Liefs Blossom
ik heb vorig jaar september een miskraam gehad en raakte in december weer in verwachting maar jeetje wat heb ik een angsten gehad dat het weer fout zou gaan. uiteindelijk heb ik de knop om gedraaid hoe moeilijk het ook was omdat ik me anders schuldig zou voelen naar de kleine. mijn gevoel liet me in het begin ook in de steek totdat 9 weken zwanger was en mijn gevoel zei dit zit helemaal goed
fijn om te horen dat het normaal is en dat ik mij geen zorgen hoef te maken. vandaag zijn de symp weer begonnen erg misselijk en duizelig en heel erg moe geeft toch wel een vertrouwd gevoel.