Ons zoontje kwijlt echt heel veel, het water loopt gewoon vaak zo uit zijn mond. Eerst zeiden ze altijd tandjes, maar nu zijn er ondertussen 4 tanden door, er lijkt er geen in aankomst te zitten en toch is het kwijlen nog steeds niet minder geworden. Het valt mij op dat hij altijd zijn mond open heeft staan. Is dat normaal? Als jullie kindjes druk aan het spelen zijn, hebben ze dan gewoon hun mond dicht? Zijn neusje zit trouwens niet dicht en hij slaapt wel altijd met zijn mond dicht. Voor de rest heeft hij 3x per dag een fles (wel met een brede speen?) en voor het slapen gaan de speen.
Volgens mij is dat normaal, dochtertje heeft ook continue haar mond open tijdens spelen of druk zijn. Oh en je kan een zwembad vullen met haar kwijl maar schijnt ook normaal te zijn.
Hier precies hetzelfde. Ik kan elk uur een nieuw slabbetje om doen omdat ze dan weer zeiknat zijn. Zonder slabbetje gebruik ik elk uur wel een andere trui dus dan maar slabbetjes. CB zegt ook dat dit normaal is
Hier ook altijd ,mond open en veel kwijlen. De jongste van de 2ling had dat ook en dat is echt goed gekomen!
Bij ons waren het de oren en neusamandelen.Echt extreeeem kwijlen! Met 13 mnd kreeg ze buisjes en werden haar amandelen geknipt en over was het kwijlen en het gapen (mond open)
Vaak mond open is vaak de amandelen zoals hierboven word genoemd, toch even laten nakijken kan geen kwaad