Waar speelt jouw dreumes graag mee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamishka, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn 2 jongens van 15 maanden maken mij momenteel helemaak gek! Ze lopen net een paar weken en klimmen en klauteren echt op ALLES! Kan geen seconde mn kont keren of ze zijn gevaarlijk bezig...favoriete bezigheid nu is staan/springen op de bank of op speelgoedkist met wielen.

Wat doen jullie zodat je dreumesje niet meer op de bank klimt?? Mijn oudere kinderen hebben dat eigenlijk nooit gedaan op die leeftijd

Nu wil ik wat nieuw speelgoed voor ze halen zodat ze ff lekker bezig kunnen zijn maar weet niet zo goed wat...met welk speelgoed spelen jullie
    Kindjes van rond de 15 maanden graag??

2. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Mijn dochter is nu 1,5 maar ik weet nog dat ze inderdaad steeds op de bank klom. Ik heb meteen de regel ingevoerd: niet staan op de bank. Ging ze toch staan, zette ik haar meteen eraf. Na 2 dagen stond ze niet meer op de bank, dus dat scheelde al wat. Verder goed in de gaten houden, is maar een korte periode, voor je het weet kunnen ze veilig op en af;) Maar staan en springen is hier gewoon gelijk eraf.

Qua speelgoed vond ze hier leuk: autootjes (toet toet zijn leuk), boerderijdieren, inlegpuzzels uit elkaar halen:D, boekjes.
    Momenteel is Little People hier een hit.
    Mijn dochter heeft ook een loopauto, maar daar kijkt ze amper naar om.
    Poppenbuggy vindt ze wel weer erg leuk.
    Hebben ze al een autogarage? Vindt mijn dochter ook erg leuk.

Succes, 2 van die aapies lijkt me een uitdaging:)

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier zijn auto's al tijden favoriet. Net als tractoren. Dus hier wordt veel gespeeld met de tractor en auto's van Duplo, en ook met andere auto's. Verder boekjes met auto's erin (van die dikke kartonnen) en heel af en toe een insteekpuzzel. Buiten een loopauto, binnen een boodschappenwagentje van de AH. En dingen in bakjes doen, heel simpel, hoeft niet eens echt speelgoed te zijn.. Dingen die hij ook interessant vindt (maar we niet zelf hebben) zijn van die kralenspiralen.

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier wordt veel met de Toet toet garage en Little people gespeeld :)

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.929
    3.945
    113
    Duplo, little people boerderij, van beide speelt ze vooral met de figuurtjes. Duplo is ook leuk om de bak leeg te kiepen en het er weer in te gooien..;)

3-in-1 zebra step gebruikt ze nu als loopauto, oftewel ze gaat erop zitten, zet een muziekje aan en klimt er weer af..

Op de bank klimmen kan ze hier ook sinds kort, vandaag klom ze er ook ineens op zonder dat ik erbij stond en meteen staan op de bank inderdaad....dus dat probleem hebben wij nu ook ben ik bang... We hebben eerst gestimuleerd dat ze erop kon klimmen:) en nu straks weer afleren... Zolang ze er op gaat zitten vind ik het geen punt.

6. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    alles waar ze niet aan mag komen afstandbediening, huistelefoon oja en de keukenla opentrekken haha oja en de poes is ook leuk om mee te spelen lees aan zn staart zitten haha
    Ze speelt graag met dr duplo, in en uit de bak gooien duplo en speelgoed, zon dingen met spiralen waar kralen aan zitten en sinds vorige week loopt ze dus er worden kilometers afgelegd

Ik wissel veel af, dr kruiptunnel vandaag uitgeklapt en is helemaal leuk om kiekeboe mee te doen en zo ook popup ding als je op knopt drukt/draait komt beestje omhoog

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Vtech smartville treinstation en boomhuis zijn hier favoriet. Niet meer te koop in de winkels maar wel op marktplaats, is echt heel leuk spul.

Hier gaat ze nog steeds op de bank rennen, ik zet haar er wel 1000x per dag af geloof ik.

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Oh die kruiptunnel hebben wij ook nog liggen (in de doos) wordt dus tijd om die ook eens uit te pakken:)

9. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Kruiptunnel, little tikes autotransporter (die is zo groot en stevig dat ze er ook op kunnen zitten tijdens het rijden), muziekinstrumentjes (trommel, xylofoon), duplo, portemonnee met muntjes en pasjes erin, etc. Maar het klimmen op de salontafeltjes blijft favouriet :(
    Wij hebben de box nog wel staan, mocht de jongste het echt te bont maken dan gaat hij daarin en hij vindt het soms ook wel lekker om daar even rustig in te kunnen spelen.

10. Metire

Metire Niet meer actief

Hier zijn zijn loopwagen (bobbycar) en loopfiets favoriet, daarnaast duplo, voetbal, zijn kist met klein speelgoed leeg gooien en weer opruimen, playdoh begint ook steeds interessanter te worden en tekenen/vinger verven vind hij erg leuk.

En de stofzuiger vind hij prachtig om mee te spelen.. als hij er eentje in een winkel ziet wordt hij helemaal wild :p

Deel Deze Pagina