Pf.. ik word ongeduldig.. Ik ben nu 40+4 wk zwanger.. nog maar 4 dagen over de uitgerekende datum, I know, maar ik ben er klaar mee!! Uurtje geleden ben ik gestript, ik had amper 1 cm ontsluiting, dus echt goed gestript ben ik denk ik niet.. Bij onze 2e zoon ben ik ook met 40+4 gestript, maar toen had ik al 3cm ontsluiting! Dus de moed is me wel in de schoenen gezonken.. Als ik maar niet hoef ingeleid te worden! Wil heel graag thuis bevallen!! Wie is er nog meer ongeduldig?
Ik ben nog niet eens over de uitgerekende datum en ik ben al ongeduldig. Zeker nu ik maandag heb gehoord dat ik al 4 cm ontsluiting heb. Maar het zet nog niet door.
Hier nog een wachtende! Gisteren om 20.00 uur gestript. Had een kleine 2 cm ontsluiting. Vanochtend een dikke klodder bloederig taai slijm (sorry voor de details) verloren. Nu bij afvegen blijf ik bloederig slijmverlies houden. Daarnaast geen weeen maar een drukkend gevoel down under. Net in bad geweest. Het zwakte niet echt af maar werd ook niet heviger. Nu dus maar even een uurtje slapen denk ik!
Ts is inmiddels bevallen heb ik gelezen. Ik nog niet. Wel af en toe harde buiken, maar zet nog niet door. We wachten maar rustig af.
Ook nog niet op uitgerekende datum maar van mij mag het wel gaan gebeuren hoor! Deze week binnen 3 dagen ons huis verkocht dus de rust is weder gekeerd... Al een week af en toe wat taai/kleverig slijmverlies, dus kom maar op!
Hier ook aan het wachten! De oudste werd met deze termijn geboren dus ben heel benieuwd of dat nu weer gaat gebeuren. De tweede was een week overtijd dus daar hoop ik eigenlijk niet op n