pijn laag in de onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovewinnie, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb sinds 2 dg pijn in me onderbuik. eigenlijk wel continu het zijn een soort steekjes. als ik mu urine lang ophoud en dan ga plassen wordt de pijn tijdelijk iets erger. of ik meer moet plassen weet ik eigenlijk niet omdat ik toch al wel vaak moet zo 1x er half uur. kan het zijn dat een blaasontstekking anders aanvoelt tijdens de zwangerschap. ik heb namelijk wel is blaasontstekingen gehad maar dit voelt toch weer anders

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik zou voor de zekerheid even je urine laten testen bij de HA. Een blaasontsteking kan anders aanvoelen tijdens de zwangerschap. Je moet er ook niet te lang mee door blijven lopen, een blaasontsteking kan namelijk weeen opwekken.

Liefs,
    Duveldraakje

3. gizzy

gizzy Actief lid

24 apr 2007
    150
    0
    0
    hey meid,

Dat herken ik! Heb ik ook gehad tijdens mijn zwangerschap.
    Heb toen voor de zekerheid even urine laten testen bij de huisarts maar was niks aan de hand. Volgens de verloskundige had het met de groei van de baarmoeder te maken.
    Als je je niet helemaal gerust voelt zou ik gewoon even je urine laten testen dan heb je zekerheid!

liefs
    Gizzy

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bedankt voor de tip, dan rijd ik er zo maar ff naar toe want maandag is hij dicht!

5. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    ik hoop voor je dat er niks aan de hand is en dat het inderdaad het groeien van je baarmoeder is.
    Maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen toch?

Liefs,
    Duveldraakje

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb het ook echt alleen laag in me onderbuik. elke dag heb ik tot nu toe me kleine gevoelt bovenin me buik maar nu al 2 dg niet. dit blijkt heel normaal te zijn zo vroeg in de zwangerschap maar toch ga je je dan druk maken. misschien zit hij nu juist heel laag waardoor het daar een beetje aan het irriteren is en ik hem/haar minder of niet voel.

7. gizzy

gizzy Actief lid

24 apr 2007
    150
    0
    0
    waarschijnlijk ligt ie dan inderdaad laag en dan voel je em niet of niet zo goed. Dat kan wel een drukkend en pijnlijk gevoel geven. Over ongeveer een maandje of iets langer kan je em daar ook voelen trappelen ;)

liefs
    Gizzy

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ben bij de huisarts geweest en het is geen blaasontstekking gelukkig. dan zou het wel bij de zwangerschap horen.

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou gelukkig maar! Je weet het nu in ieder geval wel zeker.
    Probeer anders een een warme kruik, dat wil wel eens helpen.

Liefs,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina