Goedemorgen allemaal, Sinds een paar dagen heb ik na overdag een stukje te hebben gelopen(bootschapjes) zo'n pijn onderin mijn buik en giga veel jeuk! Denk er nu aan dat maar niet meer te doen en te wachten tot mijn vriend thuis is zodat we met de auto de stad in kunnen. Word s'nachts tig keer wakker en steeds vaker met een pijnlijk zeurderig gevoel in mijn buik waardoor zelfs omdraaien een probleem is. Wie herkent dit? Liefs Palmie
misschien omdat het kindje nu helemaal is ingedaald en het allemaal vrij week is geworden aan de onderkant dat daarom het lopen nu erg zeer gaat doen? Ik kan me het niet meer herinneren van de eerste maar ik weet wel dat ik toen ook op het einde veel minder ver kon lopen dan daarvoor! Succes in iedergeval, ook met de laaste loodjes! Liefs
hoi hoi ik herken het wel ja ,gister de stad in geweest en daarna goed last gehad. schijnt idd van het indalen te komen. de jeuk bij mij komt van de nieuwe striea daar beneden niet erg blij mee,maar t schijnt erbij te horen succes met je ''laatste loodjes'' groetjes cat
Thanks dames, vind het gewoon prettig ervaringsverhalen te lezen! Begin het nu allemaal wel heel erg spannend en eng te vinden(dit is mijn 1ste) daarom
Heel erg herkenbaar!!! Ik liep zelf ook altijd met flinke pas, maar dat is nu ook heel vervelend. En inderdaad lange stukken lopen, nou ja meer waggelen is het nu hahaha. Ik vind het toch maar een hele beleving dat zwanger zijn .