Pijn laag midden in onderbuik eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door larisa1, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Lieve meiden!

Sinds vandaag heb ik lage pijn midden in mn onderbuik zegmaar net boven mn vagina/blaas. Het is een drukkende pijn en met sommige bewegingen voel je het nog extra zoals hobbels in de auto, gaan zitten stofzuigen etc etc...

Nou vraag ik me af of dit een aankomende eisprong kan zijn want die zit er wel aan te komen? Herkent iemand dit?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dat kan inderdaad je eisprong zijn. Het voelt vaak zeurend en drukkend. Je kunt het aan één kant hebben of in je hele onderbuik, soms straalt het uit naar je rug of benen. Hier kwam het meestal vlak voor de eisprong opzetten en duurde het een aantal uur.

3. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik heb het ook, diezelfde lage pijn/zeurende gevoel. Al duurt het bij mij wel iets langer, begon zaterdag avond. Gisteren (maandag) het allerergste met ook nog kleine steekjes links en plopjes rechts onderin, vandaag gaat het weer stukken beter en heb ik minder last. Dus ik vermoed dat mijn ei gisteren gesprongen is :)

4. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Heb jij dan ook echt middenin boven je schaambeen als je daar drukt het echt zeer doet?? Had vanmorgen ook een temp daling..

Alleen nou heb ik afgelopen vrijdag een hysteroscopie gehad en had daardoor gister (maandag nog wat bruin verlies klein beetje maar) zou dat kwaad kunnen voor de eisprong?

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja heb ik elke cyclus. Ik heb het echt min vijf dagen, is het groeien van de follikel denk ik :D
    Alleen heb ik het meer richting de lies

6. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik herken het ook. Ik heb ook heel fijn 1 dag van te voren al rugpijn die steeds erger wordt en doorstraalt naar de benen. Op de dag zelf voel ik dan rare steken(plofjes) in mijn onderbuik.

7. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb het vaak 1 dag in mijn cyclus. Bij mij altijd wel duidelijk links of rechts te voelen. Ik ben bekent met blaasontstekingen en dat is het gevoel wat ik heb tijdens die ene dag.

8. moestuintje

12 aug 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken deze pijn ook heel erg! Alleen heb ik deze cyclus (en eerder ook al) deze pijntjes al ruim twee weken, het vervelende gevoel zit ook meer links onderin en doet soms pijn als ik loop. Niet perse pijn zoals je van de eisprong gewend bent maar meer zeurend en inderdaad ook in de onderrug. Is dit goed? of zou het iets anders zijn en moet ik gewoon even langs de dokter?;) iemand die dit ook ervaart?

bedankt alvast

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik voel ook die pijn, het drukt of aan de linkerkant of aan de rechterkant van mijn buik en duurt ook iets van vijf dagen. Ik weet dat dit het groeien van het eitje is. De eisprong zelf voel ik niet.

Deel Deze Pagina