De laatste tijd heb ik elke keer flinke pijn/steken in mn rechterlies/zij als ik een stuk ga lopen. Meestal komt het na een paar minuten opzetten en ik blijf dan wel rustig doorlopen, waarna het weer na zo'n 10 minuten overgaat. Wat kan dit zijn? Zijn dit de banden of is het wat anders? Het is eigenlijk altijd alleen rechts, heel af en toe komt het later links ook maar valt me op dat het altijd rechts is en direct na een paar minuten begint het.
Hoi, Ik heb dit ook, maar niet alleen tijdens het wandelen. Dit is volgens mijn gynaecoloog bandenpijn. Is alleen maar een goed teken hahaha
Ok! Ja het voelt alsof als je een stuk gerend hebt, je ook wel eens van die steken hebt daar in de lies. Behoorlijk pijnlijk eigenlijk haha, wel gek dat ik het alleen rechts heb en niet links? Maar is dus normaal!
Dat is typische bandenpijn, heb ik ook behoorlijk last van als ik een stuk met de honden ga wandelen, na 15 minuten dan kan ik bijna niet meer van de pijn in beiden liezen, volgens VK was dat echt bandenpijn.
Is daar iets aan te doen, bijvoorbeeld meer wandelen juist? Ik wandel namelijk te weinig...! Loop (en sta) wel wat heen en weer op t werk en thuis. Maar echt afstanden niet, fiets ook niet! Dus misschien moet ik meer bewegen? Heb daar hopelijk binnenkort meer tijd voor en dan is het hier ook niet meer zo warm!
Nee je kunt er helemaal niks aan doen, het gaat namelijk nergens door over en als ik er veel last van kreeg moest ik van de VK juist rustiger aandoen.
Ok! Misschien maakt mn baby nu ook wel een groeispurt door, mn buik is best gegroeid namelijk dus misschien komt het ook daar door en is het tijdelijk