Ik heb met mijn verloskundige gesproken over pijnbestrijding tijdens de bevalling. Dit gaf ik al aan mijn 9 weken omdat bevallen voor mij eigenlijk een reden was om missch wel nooit kinderen te nemen Vind het verschrikkelijk als ik het zie op tv en heb dit ook met mijn verloskundige besproken. Ik ben nu ongepland in verwachting geraakt en alleenstaand omdat mijn ex er niks mee te maken wil hebben. Heb toch ervoor gekozen om mijn kind te houden. Terwijl ik als de dood ben voor de bevalling! Mijn verloskundige geeft aan laag drempelig te zijn met pijnbestrijding en zal als ik 32 weken ben een afspraak voor mij maken bij een gyn maar goed ik heb uit verhalen van vriendinnen begrepen dat de verloskundige er niet altijd bij is. Hoe weten ze dan dat je het aangegeven hebt bij de VK? En zouden ze dan echt laag drempelig zijn of word mijn angst niet serieus genomen en zegt ze dat om mij gewoon gerust te stellen? Alvast bedankt voor de reactie
Hoi motherlove, Je word aliijd door de verloskundige naar het ziekenhuis gestuurd dus zij kan het altijd nog aan de telefoon zeggen en om dat je hiervoor rond de 32 weken een gesprek krijgt met de gynaecoloog,word er een dossier voro je aangemaakt waar het ook in komt te staan! En tegenwoordig is nederland een stukje soepeler geworden met een ruggeprik! Imke