pijn liezen

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamavanmimi, Feb 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Hallo Dames,

Ik heb sinds 2 dagen de hele dag erge pijn in mijn liezen, allebei, maar links meer als rechts en net boven mijn schaambeen. Soms lijkt het wat uit stralen naar achter in mijn benen (?). Ik herken dit niet van andere maanden vlak voor ik ongi moet worden, heeft iemand van jullie hier wel eens last van, of betekent dit miischien goed nieuws? De nuchtere ik zegt dat het door het fietsen komt maar stilletjes hoop je toch.....

2. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

Feb 15, 2011
    144
    0
    0
    ik heb dat ook nu 2 dagen..heb je er ook lage rugpijn bij ? en als je je uitrekt bijvoorbeeld dat het onwijs zeer doet?

ik heb ook zn beurs gevoel in mijn buik een soort spierpijn...

er werd mij verteld aan bandenpijn of zo iets? maar ik weet het ook niet zo goed hihi

3. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Heey meis,

ik heb dat al sinds een week voordat ik ongi had moeten worden en ben nu 7 weken zwanger,
    had er ook nooit last van gehad,ja tijdens mijn zwangerschappen wel.

Ik zou zeggen doe over een paar dagen een testje meid :)

Je hebt groot kans dat je zwanger bent.

suc6:)

4. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

Oct 29, 2010
    218
    0
    16
    He,
    Dit had ik afgelopen cyclus ook, precies zoals je omschrijft. Het voelde anders als anders, ik ging op een gegeven mement ook echt denken dat het raak was.
    Maar helaas.... ik werd ongesteld :(
    Nu weet ik zeker, elke maand voelt het anders, en ik ga nu nergens meer wat achter zoeken. Ik geloof het pas bij een positieve test.
    Ik hoop niet dat ik je hiermee een rotgevoel geef.
    Wie weet, is het bij jou wel gewoon een heel goed teken!!!
    Ik hoop het natuurlijk voor je! Ik zie dat je er al wat rondes op hebt zitten..
    Sterkte met wachten deze laatste daagjes!!

5. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    @lovelyrose; Hou me maar lekker met 2 benen op de grond hoor. Zelf zeg ik ook dat het door fietsen komt (ik fiets sinds kort naar mijn werk)

Maar;
    Bianca; dit zijn wel de hoopvolle berichten alleen ben ik bang voor een negatieve test omdat ik nu ook pas op 5DPO zit.....

Ben benieuwd naar meerdere ervaringen!!!

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

ik heb die steken in mijn liezen en onderbuik nu 2 maanden gehad vanaf mijn eisprong en ben helaas beide maanden gewoon ongesteld geworden. Wat het is weet ik ook niet precies en ik dacht in het begin ook dat het misschien met innesteling te maken zou hebben, zeker omdat je mensen om je heen hoort dat het zou kunnen, maar dan werd ik toch gewoon ongesteld.
    Je lijf vind het leuk om je voor de gek te houden ben ik ondertussen wel achter;)

7. Maybe01

Maybe01 Actief lid

Aug 30, 2010
    408
    0
    0
    Ik heb nooit steken gehad in mijn liezen, maar wel heel veel andere symptonen dat ik echt dacht nu is het raak. Deze maand voelde ik niets en het is raak!

8. Escal

Escal Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    3,441
    0
    0
    limburg
    klinkt inderdaad als bandenpijn... duimen dus :)

Share This Page