Fertiloscopie ( kijkoperatie ), wie ook of al gehad.

Discussion in 'Zwanger worden' started by nijnonijntje, Jan 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He,
    Bij mij slaat de clomid niet aan. Daarom krijg ik binnekort een fertiloscopie. Oftewel een kijkoperatie.
    Wie heeft dit ook gehad en kan zijn ervaringen delen of wie heft dit ook binnenkort dan kunnen we er over kletsen, want vind het allemaal wel heel erg spannend.

2. shannen

shannen Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    1,410
    0
    0
    Ik krijg ook zo'n kijkoperatie, omdat mijn amh waarde maar 0,5 is, en daarom gaan ze kijken of mijn eileiders wel open zijn.

Heb jij het inmiddels al gehad?
    Ben ook benieuwd want kan weinig ervaringen daar over vinden.

3. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik heb er in november en in januari 1 gehad. In november hebben ze alleen gekeken en de boel doorgespoten, in januari hebben ze mn linker eileider grotendeels verwijderd.
    De kijkoperatie viel echt 100% mee. Geen vreselijke pijn of zo gehad, wel ongemakkelijk dat wel.
    Ze spuiten je buik vol met gas, zodat ze alles beter kunnen bekijken. Daar ben ik beide keren wel hondberoerd van geweest. Beide keren meerdere keren alles ondergekotst.
    Verder... gewoon ondergaan.
    Ik heb daarvoor ook een HSG gehad (doorspuiten van eileiders) en dat was echt een hel. Onder narcose voel je dat tenminste niet. Vond ik een heel groot voordeel.
    Succes!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ik heb maart 2008 een kijkoperatie gehad. Ik vond het erg meevallen. Het was wel onder algehele narcose. Kleine snee 2 cm bij je navel en boven je schaamstreek. Ik heb er verder ook geen last van gehad en alles was gelukkig goed. Heel veel suc6

5. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He meiden,
    Ik krijg dacht ik geen sneetje bij de navel, maar ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan. Mijn fert scopie is nu weer verzet omdat ik dan rond die tijd ongesteld ben. Nu heb ik het 18 maart.

@Shannen
    Jij hebt hem 7 maart? Ben heel benieuwd. Ik zouhem eerst 4 maart hebben, maar wordt nu 18 maart. pff wel spannend hoor.

Share This Page