Tijdje terug was hier een topic over kleding en webshops, iemand had daar een link geplaatst van een webshop dieook een winkel hadden en die was errug goedkoop, nou snap je t natuurlijk al. Kan 'm niet meer terug vinden. Iemand nog die t wel weet ?
Ja dat was ikke. Mama Licious Positiekleding Dit is de site waar ik een paar weken geleden mama licious broeken had gekocht. Echter zal ik hier niet meer bestellen. Je betaalt verzendkosten voor het leveren van je kleding, helaas was bij mij de hele bestelling niet naar wens. Waardoor ik ook nog eens verzendkosten moest betalen om het terug te sturen. Maar liefs zeven euro. Dus in totaal ben ik alleen al 13 euro kwijt geweest voor niks. Zalando heeft ook zwangerschapskleding en daar betaal je geen verzendkosten. Succes ermee!
wel jammer dat er zo weinig is, ik weet dat hier in de plaatselijke H&M ook positiekleding is, maar ik wil daar nu nog niet shoppen, veel te bang om bekende tegen te komen. Raar is wel dat ik online niets terugvind van de H&M positiekleding. Helaas vind ik zalando niet echt aantrekkelijk geprijst, is allemaal merk kleding als espritt en noppies, vorige week in een oppies winkel geweest, jeetje wat een prijzen, zo ga je nu al failliet en moet er nog een kleintje komen, nee dank. Mochten er nog goedkope alternatieven zijn, houd ik me aanbevolen.
De Hennes heeft de site/ online webshop aangepast. Je klikt bij Dames op kleding en dat het gewenste produkt. bijv. jurken. Dan volgt er een rijtje. Daar staat dan ook MAMA bij. Die kan je dan aanklikken. Zo dus bij elk kledingstuk apart. Niet meer een apart tabje waar alle positiekleding staat. Dames | Jurken | H&M NL Succes!
Oh ja, bij Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Ikenmijnkind heb ik ook wel eens wat besteld. Super snelle levering. En gewoon de maat nemen dat je normaal ook draagt. Anders is het al snel te groot.
marktplaats zoek bij je in de buurt, zo kun je langsgaan om te kijken of het ook een beetje fatsoenlijk is... ik had een heel pakket hier in de buurt echt heel netjes en schoon in mijn maat past perfect 2 lange spijkerbroeken, 1 3/4 spijker, 1 nette zwarte broek, 4 shirts, 1 jurk en 1 rok ... en 5 buikbanden voor maar 15 of 20 euro ofzo?? verder (ja moet je in de buurt wonen) duitsland! ik was laatst naar de KIK hebben ze ook goede kwaliteits zwangerschapskleding echt spotgoedkoop ik vond in de uitverkoop een soort tuniekshirt, voor 2,- hahaha nou daarvoor kun je er wel 5 meenemen in allemaal kleuren ofzo ! in de niet uitverkoop heb je broeken voor iets van 15-20 euro en shirts ook tussen de 10 en 20 nu vind ik shirts niet erg als t wat duurder is gezien je die na je zwangerschap nog perfect aan kunt... maar broeken is echt een dingetje wat je een paar maand aandoet... dus tsja