Pijn linker (boven) been, herkenbaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sabine1991, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben nu 5 weken zwanger. Zo nu en dan heb ik een zeurderig gevoel in mijn linker bovenbeen. ( som trekt te helemaal door naar mijn voet)..het is er even en trekt dan weer weg. Tijdens mijn innesteling dacht ik het juist aan mijn rechterbeen te voelen? Iemand die dit herkent vroeg in zwangerschap?;)

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik had de eerste weken wel spierpijn gevoel in mijn bovenbenen en mijn taille, maar ik weet niet of je dit soort pijn bedoelt?
    Het is toen na een week of 3 weggetrokken.

3. Sabine1991

Beetje wel, het kan ech irritatie zijn! Te gekke is het ene moment is het er en dan is te weer weg! Misschien maak ik me ook te veel zorgen:(

4. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Hoi,

Ik ben ook 5 weken zwanger en ik heb ook last van mijn linkerbeen. Maar ik denk dat het bij mij van de lage rugpijn komt icm scoliose..

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

bij mij was het wel echt constant, alsof je je een halve dag in de sportschool hebt uitgesloofd, maar er eigenlijk nooit komt haha

ik zou me er niet druk om maken, het is even vervelend, maar ik denk dat het puur door de hormonen komt, dus het zal vanzelf een keer overgaan.

6. Sabine1991

Ik heb mezelf net even een zwangersschapstest gegund haha. Ik had 1 week en 4 dagen geleden 1-2 en nu 3 +, ben blij :p misschien beetje stom, maar was gewoon benieuwd of het hormoon echt was toegenomen :)

7. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    is niet stom..ik wil het ook weer doen..:)
    ja die kramp in de bovenbeen herken ik, ik had het even rechts..beetje krampachtig gevoel..nu ist over hoor..

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb ook last van kramp in m'n bovenbeen/lies.

Loop normaal op m'n werk de hele dag op pumps maar nu al de hele week platte schoenen want anders is de kramp helemaal niet te doen in m'n benen.

Dus ik herken het wel:).

9. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    ik herken het wel een beetje ben nu 30 weken maar heb bijna 4 weken last gehad ene moment is het zo goed als weg andere moment heb ik er veel last van momenteel laatste paar dagen bijna geen last alleen als ik veel heb gelopen maar bij mij zat het in de linker bil/ bovenbeen verloskundige zij kan makkelijk een zenuw of spier zijn die knel zit hopelijk is het snel over bij je ik heb er soms veel last van gehad met trap op of aflopen enzo

heel veel succes

xx

10. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ik heb deze week ook nog een extra zwangerschapstest gedaan. De mijne gaf ook 3+ aan en vorige week 2-3. Ik geloof dat wij ongeveer gelijk lopen, leuk! :p

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb het in mn rechterbeen, aan de achterkant tot aan de knie en soms gaat het verder naar beneden het andere moment voel ik niks. Het begint in mn bil...

12. Sabine1991

Vreselijk he! Als ik t zo lees en ik niet de enige en is het normaal :) succes he! Als ik t voel ga ik vaak even anders zitten of liggen :)

Deel Deze Pagina