Misschien (hopelijk!) zijn er hier wel pedicures op het forum actief. Ik heb een vraag over het verwijderen van een likdoorn. Mijn dochter heeft onder haar voet een likdoorn. Ze heeft een aantal dagen een likdoornpleister gedragen. Dus zo'n pleister met een gat er in. Nu begint het eelt rond de zwarte kern los te laten. Maar de zwarte kern blijft zitten. Hoe verwijder ik die zwarte kern?? Moet je dat er af schuren? En dan weer likdoornpleisters dragen? Want onder het eelt wat nu los zit, zit nog steeds eelt, dus het is nog niet allemaal weg. Ik heb zelf nog nooit zoiets gehad, ben er totaal niet mee bekend. Ik ben al bij de huisarts geweest met haar, maar de huisarts deed er niks aan. Die adviseerde likdoornpleisters te dragen. Dus, hoe verwijder je de zwarte kern? Hopelijk weet iemand het!
Mijn huisarts adviseerde een bezoek aan de pedicure voor mn zoontje. Ik zou er zelf niet aan gaan rommelen.
Ik zit er ook aan te denken om naar een pedicure te gaan. Maar financieel zitten we momenteel niet heel ruim helaas. Dus als ik het zelf zou kunnen oplossen, zou dat heel fijn zijn. Wat heeft de pedicure gedaan bij je zoontje?
Mijn moeder heeft dit vaak Op een gegeven moment kun je die zwarte piet er wel goed uit peuteren met een pincet of zo.
Hoe oud is je dochter? Kinderen hebben meestal geen likdoorns, eerder wratten enzo. Zou een afspraak bij een pedicure maken, is het toch een likdoorn, haar die weg te laten halen. Blijkt het toch een wrat, dan wil je niet dat die gaat bloeden als je zelf aanrommelt.
Zwarte piet, LOL . Vervelend voor je moeder! Lijkt me naar om dat vaak te hebben. Juist gisteravond zei mijn dochter dat dat zwarte gedeelte een beetje los ging zitten! Ik heb het zwarte puntje er toen voorzichtig afgehaald. Het deed geen pijn zei ze. Maar man, ik zat te zweten, zoiets is helemaal niks voor mij om te doen . Dan heb ik het nog liever zelf... De likdoorn is nog niet helemaal weg, we zullen de hele procedure nog wel een keer moeten herhalen.
Mijn dochter is bijna 8. Ik heb het bij de huisarts laten controleren en die gaf aan dat het geen wrat was, maar een likdoorn.