Pijn linkerborst

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wondertje4, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Ik maak me wat zorgen. Borstkanker zit in de familie, het slaat een generatie over dus nu ben ik aan de beurt. Mijn oma is er al haar zussen aan verloren.
    Ik heb dus al 3 dagen echt last van een pijnlijke linkerborst. Het zit aan de zijkant en bovenkant. Het is net aslof mijn BH te strak zit maar dat mn BH op de verkeerde plaats zit. Ik kan het niet uitleggen maar het is een ambetant beurs en beklemd gevoel. Ik heb geen bobbeltjes kunnen ontdekken iig maar ben best bezorgd!

Ik heb dit overigens ook nooit met mijn menstruatie. Die overigens komen moet rond 11 maart.

Agelopen zondag heb ik 3 uur lang het bandenpijn gevoel gehad in mijn baarmoeder, en dan ook echt continue.

Wat is dit? Kan mijn linkerborst een teken zijn van zwangerschap of is het beter mij even te melden bij de huisarts?

</B></B></B></B></B></I>

2. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Hoi,

Ik heb ook 2 keer heel erg pijn gehad in m'n borsten en daarbij ook heel misselijk geweest (in de avond).
    Ik had dit trouwens ook nooit eerder.
    De ene keer dacht ik ook echt dat ik zwanger was, omdat ik bijna een week overtijd was.
    Helaas werd ik daarna toch ongesteld.
    Je zou 't gewoon kunnen afwachten en als 't niet overgaat naar de dokter gaan.

3. nono

nono Niet meer actief

Voor dit soort klachten kan je denk ik toch beter even naar de huisarts, gewoon het zekere voor 't onzekere.

4. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Hoi,

Ik zou je adviseren om toch voor de zekerheid naar de huisarts te gaan, dan heb je duidelijkheid en misschien zijn je zorgen voorniets.
    Mocht je zwanger zijn, is spanning niet bevorderlijk dus zou het toch even uit willen laten sluiten als het mij overkwam!

Sterkte meis!

5. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Wat jij zegt herken ik wel.. ik heb ook pijn in mijn linkerborst, maar bij mij zijn het felle steken, stroomschokken lijkt het. Ik ga binnenkort ook even een afspraak maken bij de Huisarts als dit aanhoud.

6. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Dank jullie wel! IkDenk toch wel dat het iets is waar ik mee naar de huisarts moet maar hoop gewoonb dat het aan een eventuele zwangerschap ligt, dan is het minder eng!

Il wacht nog even tot 11 maart heb ik met mijn man besproken. Die 5 dagen maken geen verschil (hoop ik).

7. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ik heb het een paar maanden af en aan gehad.
    Net als jij bezorgd 2.0 omdat borstkanker in de famillie zit.
    Heb foto's laten maken en diverse keren de huisarts laten voelen maar niks aan de hand.
    Toen ik op het punt stond om een mri te eisen kreeg ik een vervangend huisarts die een schimmelinfectie van mijn tepel constateerde.. werkelijk waar.. na drie dagen smeren was het weg!! Nu al een maand geen dag meer last gehad.

Het kan van alles zijn, maar kanker doet in principe geen pijn.
    Maak wel een afspraak met je huisarts.. iets onschuldigs is makkelijk te verhelpen.. en rust in je lijf is het allefijnste en belangrijkste wat er is!

En, natuurlijk hoop ik dat het van een prille zwangerschap komt! Sterkte

lfs Leo

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hai meid,

Ik had 3 maanden geleden hetzelfde.
    Ook bij mij zit kanker in de familie en ik hou het bij mezelf altijd in de gaten of ik geen bobbeltjes ofzo vindt.
    Ik had nooit pijn in borsten voor nod dus het viel me op. En het deed echt gewoon ronduit PIJN!!! Op dezelfde plek als jij het beschrijft en ook links.
    Ik heb er sterk over nagedacht om naar de ha te gaan, gezien de familie geschiedenis........en toen werd ik ongesteld en werd het minder en minder per dag......en ging het over.
    Toen heb ik 1 maand nergens last van gehad en afgelopen maand weer een beetje, maar lang niet zo erg als de eerste keer.

Ik snap je angst heel goed meis en inderdaad bij twijfel ga naar de huisarts. Het is geen ziekte die je wilt hebben natuurlijk, maar wel beter om te weten mocht het zo zijn.
    Maar ik hoop dat de afloop bij jou hetzelfde mag zijn als die van mij, gewoon een paas dagen ongemak. Maar nog beter van een prille zwangerschap;):D

Ik duim voor je meid!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina